Gå til innhold

Har fortalt det på jobb og vart overraska over positive tilbakemeldingar :-)


Efua Menu♥  Gutetvillingar

Anbefalte innlegg

Tenkte eg skulle informere dei eg jobbar saman med før vi planlegg neste halvår og tenkte det berre vart ein bisetning. Vart heilt overvelda over kor positive dei var! Hadde berre venta meg "javel, så fint da". Han eine sjefen min sa "så bra, det er jo det som er meininga med livet. Iallefall mykje meir enn å gå her og forske". Og han andre var også veldig entusiastisk, såg skikkeleg glad ut. Rart, tenkte eg, men veldig glad for å få slike reaksjonar :-) Så sat dei veldig pris på å få vete det såpass tidleg (er nesten 8 veker). Sist gang sa eg det då eg var vel 3 mnd på vei og då hadde eg berre jobba her i ein mnd.

 

Gøy, men no følest det det endå rarare å ikkje ha sagt det til familie og venner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det blir jo litt mer virkelig da man kan si det til andre også. Deilig å få det overstått da. Godt jobben din tok det så fint, skulle nesten bare mangle! (blir så irritert da jeg hører at jobber og sjefer ser negativt på det).

 

Har ikke sagt det selv, jeg venter til kvamlen kommer jeg, hehe. Hvis den kommer da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, godt å høre at det er flere gode sjefer der ute:)

Og det skaper BRA arbeidsmiljø, vi kan jo likosm ikke noe for at det kun er kvinner som kan bære frem barn:)

 

Masse lykke til fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...