Gå til innhold

rødt til gutt?

drømme_mamma er gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg synes at gutten min er fin i rødt, og er lei blå klær. tenker å kjøpe han et sett som er stripete, rødt og hvitt. han er 21 mnd. kjøper dere rødt til deres små gutter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det gjør jeg.Strikker mye i rødt også, da kan jeg evnt. gi det til andre jenter i familien når han vokser ut av det.

Skrevet

ja, det gjør vi. Han er nå 5 år og bruker enda røde klær. Syns han kler rødt kjempe godt!

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Gutten min er nydelig i rødt. Har akkurat bestilt en heldress i rødt til ham. Gleder meg til den kommer. Han er 10 mnd.

Skrevet

Bruker mye rødt til guttene, er favorittfargen til 7 åringen min det :-) Han har sterke farger og kler rødt utrolig godt.

Skrevet

Rødt til gutt er fint! Brukte det mye til eldstemann, men minstemann kler det ikke like godt...

Skrevet

Min lille gutt er også veldig fin med rødt.

Skrevet

Ja absolutt...Eldste her brukte masse klær i rødt, han var såå fin med det. Nå er han ni og bestemmer selv hvilke farger han vil bruke...

Skrevet

Ja, det synes jeg er kjemefint!

Sønnen vår har masse røde klær, og han er sååå nydelig i det.

Og så er det veldig greit, for da kan lillesøstra arve det. Vel, arve skal hun selv om det er blått, men da slipper hun å bare gå i blå klær;)

Skrevet

Syns det er fint med rødt til gutt :) Tenkte på det seinest idag når jeg kjøpte ny skogstad fleecesett til jenta mi i rødt at da kan baby i magen arve hvis det blir gutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...