drømme_mamma er gravid Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 jeg er ikke helt overbevist..men handler der innimellom og liker deres design
alvamamma Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Det kommer litt an på hvor gammelt barnet er synes jeg.. Nå som poden her har blitt 3 år, blir det mye mer vask og slitasje og da er det verdt det. Var ikke verdt det da han var baby..
Gjest Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Vel jeg får frysninger av klærene der inne, så nei, synes ikke det er verd det ;-)
Gjest Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Vi har ikke mange klær derifra, men jeg synes det. De ser nesten ikke ut som de er brukt etter to barn og mange vask. Spesiellt fornøyd med bukser og yttertøy. Har tre jakker og fire bukser derifra.
Alba44 Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Ja, jeg synes det er supre klær. Slitesterke og så myyyke.
FrøkenSprøken Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 Ja, uten tvil. Det er ikke så mye dyrere enn H&M, men kvaliteten er så utrolig mye bedre! Det vises jo omtrent ikke at klærne er brukt! Dessuten er PoP omtrent den eneste kjeden som har kjønsnøytrale klær, så da kan lillesøster arve, og det sparer vi jo mye på. Lindex/kappahl (husker ikke hvilken) har også fått noen kjnsnytrale klær, men der er ikke kvaliteten like god.
meg & to små vampyrer Skrevet 20. november 2009 #9 Skrevet 20. november 2009 Spørs jo om man syns de er fine også da..-. Jeg syns de er fine, men har aldri hatt gleden av å kjøpe vanlige bruksklær der. Bare noen t-skjorter og slikt på salg. Og de sliter ikke guttungen min ut uansett.
erteposen + 4 Skrevet 20. november 2009 #10 Skrevet 20. november 2009 Vinterdressen til store barn holder i alle fall ikke mål her i Bergen. Den var stor, tung, ble raskt slitt og raskt våt - og det var en felles erfaring fra flere barnhageansatte og foreldre. Jeg har en del klær derifra, og synes ikke kvaliteten er særlig bedre enn HM. Noen plagg, td. skjorter og plagg med stikninger holder svært godt. Fargene holder seg godt. De har mye fint, og en hel del som er mindre pent. Akkurat sånn som mange andre steder:)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 20. november 2009 #12 Skrevet 20. november 2009 Jeg elsker polarn o pyret. Klærne har kjempekvalitet!! Har kjøpt mange kosedresser, pysjamaser, sokker luer, ytterjakker og vinterdresser der... Vært kjempefornøyd. Kan nesten ikke se at det er brukt.. Det er ikke alt jeg liker av mønster og slikt der, men de har mye fint og ja, jeg mener de er verdt prisen..:-)
togutter-08og10 Skrevet 20. november 2009 #13 Skrevet 20. november 2009 Jeg syns klærne der er veldig fine. Flotte farger også, selv til gutter. Liker ullklærne og at noen avbuksene kommer med knapper så du kan brette opp nederst slik at han kan bruke det når han vokser. Vi har en bomullsbody som er vasket vldig mye, og det syns ikke. God kvalitet i bodyene i bomullsrib hvertfall. Pluss at ikke alle andre har helt like klær. sånn som det er med HM.
solstråle69 Skrevet 20. november 2009 #14 Skrevet 20. november 2009 Aner ikke hva de koster, men fikk helt avsmak for de stripete "fengselsvariantene".
Odd Molly Skrevet 20. november 2009 #15 Skrevet 20. november 2009 Elsker klærne! Ytterjakkene,både vinter og høst er kjempe gode. Så jepp, absolutt verdt det!
MintCondition Skrevet 20. november 2009 #16 Skrevet 20. november 2009 Jeg liker endel av klærne derfra, men syns faktisk gensere og slikt har hatt utrolig dårlig kvalitet i det siste. Virker som de har alt for lite elastan, så genserene blir slamsete etter en gangs bruk. Når det er sagt liker jeg veldig godt pysjene, bodyene og buksene derfra, og ikke minst skalljakkene! Vi har en del plagg derfra i den sjangeren som er arvet gjennom 3 barn nå, som knapt vises at de er brukt. Konklusjonen blir: ja, det er verdt det, men ikke alle tingene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå