ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Same prosedure as last pregnancy!? Forrige graviditet var jeg engstelig hele tiden fordi jeg hadde sporblödninger i uke 6,7 og 8. Har vært så redd for at det skal skje igjen (selvom det gikk bra da). Når jeg törket meg nå var det endel utflod og den var helt lys rosa. Det var såpass svak rosafarge at jeg kunne kun se det mot lyset, men allikevel... Blir så redd for at det skal komme mer og at noe er galt... :S Har ingen smerter eller noe og er kvalm, som jeg har vært siden starten av graviditeten.... Er det grunn til bekymring?
2 tette - med flette Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Er vel ganske vanlig med litt rosa utflod i begynnelsen er det ikke ? De to gangene jeg har mistet var det ikke rosa hvertfall, da jeg hadde en SA så kom det først litt mørkt blod, og så kom det rikelig med blod dagen etter. Da jeg hadde en MA så hadde jeg brun utflod, ikke noe friskt blod i det hele tatt.. Er ikke noe ekspert da, men jeg hadde rosa utflod i begynnelsen dette svangerskapet, og nå har jeg bare 28 dager igjen
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2009 Takk for betryggende svar, lykkelee Jo, så lenge det ikke kommer mye mer og ikke er sterkere blodfarge, er jeg ganske rolig. Er bare det at jeg husker det var sånn det startet sist, med rosa utflod, så brunt. Dette gjorde meg så bekymret, og jeg orker ikke å gå å være så bekymret en gang til... Har bestilt privat UL om 1 uke, da... Det hadde jeg i grunnen tenkt til uansett Leit å höre at du har mistet för. Så herlig at du snart er födeklar! :-)
2 tette - med flette Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Om du er bekymret får du vel kanskje en ul på sykehuset istedet ? Så slipper du å betale for det ? Skjønner man blir bekymret, men det aller beste er vel bare å ta med ro Lenge siden jeg mistet sist nå, men husker følelsen jeg satt med i 12 uker og var bekymret.. Har hatt mange ul da, så jeg har visst at alt er bra, men er nesten så man sitter med forstørrelsesglass og ser i trusa etter tegn. hehe
Sololight Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Da jeg hadde MA for et par måneder siden oppdaget jeg det med bittelitt blodspor i utfloden, men den var ikke akkurat rosa... Jeg gikk til legen dagen etter, og der viste ul at fosteret hadde sluttet å vokse ca 3 uker før. Jeg var i uke 9 da, og hadde merket at kvalmen hadde avtatt de siste to ukene. Anbefaler deg å få UL hvis du er urolig. I min forrige graviditet hadde jeg en uke med brunlige småblødninger, men da gikk det bra:-) Lykke til!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 21. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2009 Takk for svar, dere. Ikke vært mer heldigvis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå