Gå til innhold

Noen i faste forhold som bare har kondom som prevensjonsmiddel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter nr 2 når men slet såå lenge med å bli gravid pga hormonforandringer etc. Har derfor ikke lyst på spiral, p-piller el.

Vi tenker å prøve på nr 3 om kanskje et år, kanskje lengre. Går det greit å bruke bare kondomer eller blir man lei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har brukt kun kondom, evt. hoppe av i svingen, har funka helt greit for oss. Men når vi har fått alle de barna vi skal ha, vil han sterilisere seg. Da er jo saken grei. :)

Skrevet

Vi har brukt kondom og "hoppe av i svingen".

Her sitter jeg da, seks måneder på vei ;)

Skrevet

ja, vi bruker det :) men nå prøver vi, så da er de lagt bort!

synes ikked et er noe problem med dong, blir ikke noe gris heller, hehe!

Skrevet

Vi har brukt kondom nå 1 1/2 år og jeg gleder meg til å legge de bort i januar, er så møkk lei, men det er fordi jeg kommer så fort ut av stemmningen når den må på selv om det bare tar 30 sek... En stor fordel med den er at du slipper "griseriet" etterpå da;)

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Ja, brukte det hele tiden mellom nr 1 og 2, og har brukt det nå etter nr 2. Men skal straks ha spiral, så da slipper vi det :-)

Skrevet

hellå. vi har brukt kondom å hoppe av i svingen metoden i to år.. å når vi begynnte å prøve så tok det nesten et år før det klaffet, så vi blir å holde oss til det etterpå også.

Skrevet

Vi brukte det etter nr 1. Brukte så lang tid på å bli gravid med første (de fant ingen grunn) at jeg ville ikke begynne på p-pillen igjen. Så her ble kondomer (og hoppe av i svingen pga sløvskap) brukt samtidig som vi viste om risikoen... Ikke var det krise om jeg ble gravid heller. Vi skulle ha flere barn, men ikke enda.. Den endte med at omtrent med en gang vi fikk et mer regelmessig sexliv ble jeg gravid...

Så nå har vi 2 barn.. :)

Og bruker samme metoden denne gangen,, MEN er mer påpasselig enn sist.. Vi skal ikke ha flere barn ennå. :D

Syns det er litt plagsomt med de kondomene om jeg skal være ærlig...

Skrevet

kommer nok til å bruke kondom når vi starter sexlivet på nytt etter fødsel. Vil ikke bruke piller når vi planlegger å bli gravide til neste år. Ikke noe problem det, brukte det til vi var klare til å lage nr 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...