Gå til innhold

Hva bil har dere som har flere barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tre jenter på 5 år, 2 år og 1 mnd.. Å jeg har en audi a4 stasjonsvogn, men den er alt for liten i baksetet til alle 3... Noen som har noen forslag til biler jeg kan se på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne jeg valgt fritt ville jeg hatt en Peugeout 807, flott bil med god plass, men desverre litt for dyr for oss..

Da vi hadde bare tre barn kjørte vi en Peugeout 307, det gikk fint tre seter bak i den.

Nå som vi har fire barn kjører vi en Ford S-max, det er en 7 seter. De bakerste setene legges lett ned så bilen fungerer veldig fint til de med tre barn også, da blir det ganske stor plass til vogn osv bakerst.

Det viktigste å se etter er at det er tre seperate seter bak, da får du gjerne inn tre barneseter. Men hvis baksetet er en lang sofa om du skjønner blir det fort for trangt.

Skrevet

VW Caravelle, 8 seters. Ny modell, så den føles faktisk som en litt stor personbil å kjøre. Ville absolutt IKKE ha sånn bil før, men nå som vi uventet fikk en nr 4 er jeg veldig glad for det, ser for meg 7-seters biler som veldig trange når man må ha med alle barna + vogn og diverse annet. I Caravellen har vi mer enn god nok plass til alt og litt til. Må ikke engang slå sammen vognen. Er blitt veldig glad i den bilen nå :-)

Skrevet

Jeg har toyota hiace - plass til alt, alle og mere til =P Får plass til alle setene i gamle camryen vår og.

Skrevet

Vi har en 97 mitsubishi L 400. God plass til seter. Slipper å slå sammen vogn. Må allikvel si at jeg drømmer om en nyere bil, men den gjør absolutt nytta :)

Skrevet

Ford Mondeo. Har forløpig bare 2 barn, men har sjekket at vi får plass til 3 bakovervendte seter :) God bagasjeplass er det også

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Vi har 2 barn og kjører vw touran. Veldig grei bil med god plass, sitter høyt og fint. Kan gjøres om til 7 seter, men da mister man jo veldig mye baggasjeplass da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...