giggsi Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Hva og for hvor mye gir dere som kjøper noe? Er helt fersk i dette.
~sjiraff~ Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Har de tidligere årene gikk en stor pose twist e.l. til de ansatte på avdelingen. Ikke en enkelt gave pr person.
Ella & gull med smilehull Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Jeg har tenkt å gi god konfekt til hver av de ansatte på avdelingen, samt hun som jobber på kjøkkenet. Tror eskene koster 140,- pr. stykk men de er bare 5 ansatte til sammen.
Trolleliten Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Like koselig som en gave er et kort med noen personlige ord =) Veldig hyggelig å få en liten ting hver, eller noe man kan kose seg med sammen... Vi foreldre er ikke alltid like flinke til å si hvor mye vi setter pris på bhg vår =)
Har to godgutter! Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Jeg lager kort med artige bilder og personlig tekst til de fire ansatte på avdelingen. Lager også det før sommerferien, da har foreldrekontaktene i de fire avdelingene i tillegg samlet inn 40-50 kroner fra hver, for å gi en gave til de ansatte.
Alba44 Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Dette er er første julen jeg har barnehagebarn, men ja vi skal gi en hilsen til hver av de voksne på hans avdeling. Jobbet selv i en liten evighet i bhg og vil ikke si det er vanlig å gi til ansatte, men en oppmerksomhet er veldig koselig. Derfor vil jeg som mamma også gjøre det.
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Jeg har ikke fantasi til å finne på noe fint og helst ikke så dyrt til de ansatte, så jeg har en annen verson. Jeg gir dem julekort med hilsen og takk for at de er så gode med tuppemor og så gir jeg en gave til avdelingen. På den måten er det egentlig barna som får en gave å kose seg med i det nye året og det synes jeg er fint. Har hittil gitt Sing Sang kort og Den store hvite eventyrboka.
erteposen + 4 Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 I år gir vi en stor pose brente mandler som gutten lager selv:)
Kamomille Skrevet 20. november 2009 #9 Skrevet 20. november 2009 Vi gir julekokort og evt en liten gave til avdelingen. Gir aldri til hver enkelt ansatt (Nå er det 15 ansatte i vår barnehage da). På sommeravslutningen gir FAU gave til alle ansatte.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 20. november 2009 #11 Skrevet 20. november 2009 Vi gir julekort og en gave til de på avdelingen. Ikke til hver og en. Det kan være fruktkurv med mye godt oppi eller konfekteske eller noe lignende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå