Gå til innhold

22 år å venter mitt 3 barn :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 22 år å aleine med 2 barn på 7 å 4 år å venter nr 3 i mars :) men er ikke sammens med barnefaren til den siste ,men har en ny kjæreste som gleder seg til babyen kommer:) Jeg gruer meg ikke i det hele tatt :) jeg nyter svangerskapet mye mere nå enn jeg gjorde med di 2 andre :) barna mine gleder seg også mye :) mange som reagerer på at jeg skal ha enda en til men jeg hever hodet mitt :) måtte bare dele litt glede med dere :) ha en kjempe fin helg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere:)!

Jeg har det litt andre veien. Er 33 og venter mitt første barn. Har fått endel kommentarer på at jeg er gammel, at det jammen var på tide og at det er synd på barnet mitt som vil bli enebarn siden jeg er så gammel at jeg ikke kan få flere barn, osv...

Vi får glede oss sammen og heve oss over dem som tror de vet hva som er best for oss:)

Skrevet

hvem sier man ikke kan få flere barn :) du har jo mange år enda å du er jo ung :) er mega lei av folk som rakker ned på unge el gamle mødre.. er ingen fasitt el regler på når man skal få få barn:) jeg var 15 år når jeg fikk mitt første :) å jeg har alltid fått skryt hvor flink jeg er :) er stolt over å være snart 3 barnsmor å så ung jeg :) ungene mine er også stolt over å ha yngste mamman i barnehagen å på skolen :)

Skrevet

oj, og jeg som trodde jeg var tidlig ute når jeg venter nummer 2 og er 23, blir 24 da hun kommer:)

Skrevet

Heisann :-)

Jeg blir 29 år i desember...

Fikk nr 1 i jan-00, nr2 mai-03, nr 3 mars-06, SA i uke 12 oktober-2007

Og nå har jeg termin igjen den 08 mars 2010 :-)

Var 19,22 & 25 med de 3 første :-)

Skrevet

Så flott å høre at det er flere der ute som nyter å være mamma og/eller gravid, uavhengig av om de er unge eller "gamle".

Jeg fikk datteren min rett før jeg fylte 18 år, og hun skal nå bli storesøster i en alder av 9 år. Livet mitt har vært helt fantastisk siden jeg ble mamma, og jeg gleder meg såååå utrolig mye til det nå kommer en til (vi måtte jobbe i over 2 år for å bli gravid med lillegutt i magen, så han er veldig velkommen).

Kos dere så masse med barna deres og magene deres!!

Skrevet

Og jeg er 32 år og venter mitt 3.barn:)) hehe

Var faktisk 22 da førstejenta kom.... og det var iallefall tidlig nok for meg:)

Lykke til!

Skrevet

Tonje&Linnea, jeg er i samme situasjon som deg, venter nr 2 og jeg er 24 når hun kommer :) Når fikk du ditt første barn? Jeg var 21 da jeg fikk gutten min.

Skrevet

Jeg fikk dattera mi i februar i år rett før jeg fylte 19, og nå er jeg gravid igjen:) så hun blir storesøster når hun er 1,5 år:) er nok like stor glede med barn uansett alder:)

Skrevet

Jeg er 21 år. Fikk Iris 6 dager før jeg ble 20. Blir 20 mnd mellom barna nå.

Synes jeg er litt for ung til å ha 2 barn egentlig. Vet ikke helt om jeg gruer meg eller gleder meg ennå. Gleder meg til å få en liten baby igjen, og at søsknene kan få mye glede av hverandre senere.

Men gruer meg til søskensjalusien, og følelsen av å ikke ha nok tid til begge barna =/

Har vært syk og sengeliggende i ei uke nå, og kjenner hvor vondt det er i mammahjertet når hun vil lese bok, men mammaen er for svak=(

Huff, nei, prøve å se positivt på det!

Tror ikke det har noe med alder å gjøre om man er en god mor eller ikke. Tror det har med tidligere erfaringer +++ som avgjør jeg =)

Lykke til både unge og "eeeeeldgamle" mammaer ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...