Gå til innhold

7+2 så det lille hjertet slå idag på ul


Frk. Lykke

Anbefalte innlegg

Jeg er så glad, så glad så glad... Jeg hadde en ekkel følelse pga. manglende sympomer. Ingen kvalme, ingen oppstøt, ingenting med brystene.... Jeg var tom for følelser når navnet mitt ble ropt opp. En dyktig lege fanget opp min engstelse og beroliget meg. Han var ikke sen med å vise meg det bittelille hjerten som slo så fint. Vi snakket lenge sammen og har avtalt ny tid for ny ul 4.januar. Jeg fikk med meg et lite bilde av fosteret. Nå er oddsene på min siden. Han fortalte at så lenge hjertet slår er det over 95 % sjangse for at dette går bra. Jeg trenger ikke tenke på de 12 ukene lengere. Nå tør jeg tenke fremover, planlegge og ha gode tanker. Denne legen ba meg ringe ullevål for ekstra ul ( jeg er 37 år). Jeg ringte og fikk ny time på tirsdag.

 

Nå begynner min gravidtilværelse. Nå ser jeg for meg en julibaby.

 

Hilsen lykkelig, eller svært lykkelig..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER så deilig:O) Ingenting er bedere enn og se hjertet slå.

 

Jeg skal på ul til onsdag og gruer/gleder meg. Er da 10 uker og håper og se et hjerte slå...Mista 2 ganger før så håper det går bra nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk koselig å lese Frk. Lykke!!

 

Jeg gleder meg på dine vegne og gleder meg til jeg får oppleve det samme (må jo ha tro på at det kan skje en gang til :-))

 

Vet du hvor stort "nurket" var ? (står mål på UL-bildet du fikk)

 

Nå kan du puste ut og planlegge :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner så godt hvordan du har det. Jeg var også skikkelig nervøs før ul, var der igår og da fikk jeg se to hjerter som slår så vi skal ha tvillinger og jeg er bare så lykkelig. Jeg er 41 år så dette er stort for oss begge.

 

Så la oss tenke fremover og gledes oss over livet som vokser. Jeg ber til Jesus hver dag og beskyttelse for mine to små :-) Så nå er jeg mye roligere, var veldig nervøs i begynnelsen men nå koser jeg meg

 

I dag var jeg på lege kontoret å fikk registert meg så nå blir det besøk av jordmor i uke 10. Jeg har ikke hatt så mye symptomer, bortsett fra å være veldig mye trøttere enn vanlig

 

Han en fin helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg robin 374... tvillinger - dobbel lykke!!! Ja, det er fantastisk når en får bekreftelse på det lille hjertet. Og du fikk se to, ja det må ha vært stort. Ja, nå kan vi se fremover... og rope Hurra!! Iallfall på hjemmebane.

 

Ang.størrelsen er jeg noe usikker. Jeg forstår ikke alle disse tallene. Hmmm, kan det være12,12mm? ved bildet står noen tall - 45.75mm. hva tror du? Den e nok ikke 4.5 cm, så kanskje det første??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! Det er en utrolig deilig følelse ja, jeg har hatt den samme deilige fantastisk følelsen i dag!!

 

Var på UL, og var livredd (har mistet i MA før)..., men det gikk jo så utrolig bra, vi så et bittelite embryo på 10 mm (jeg er 6+5), og det var helt normal størrelse og vi så et hjerte som banket! Helt utrolig fantastisk!

 

Nå får vi krysse fingrene for at det går bra med oss resten av veien også. Jeg har også begynt å se for meg en ny tilværelse og et lite barn i juli:0)

 

Denne helgen blir fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til deg og!! Ja, denne helgen blir fin! Vi er iallfall over den verste perioden der ting ofte går galt. Så lenge de ser hjertet slå er vi plutselig opprykket til 2.trim ang.å miste... Det er deilig!! Jeg synes det burde ha vært obli.med tidlig ul. Da hadde vi funnet roen tidligere.

 

Men grattis igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...