Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Hun har nettopp fylt to år. Jeg synes det er litt for tidlig å begynne med julekalender, men flere jeg kjenner med barn på samme alder skal begynne med det nå. Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Jeg hadde kalender til min ett-åring, men føler vel egentlig ikke at det var nødvendig. Hadde mest hårpynt som vi trengte uansett.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Min to-åring får nok sjokoladekalender, tenkte å drøye ett år med pakkekalender da jeg syntes det er litt tidlig..
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Mi jente er 2 år og 9 mnd, hun har kalender for første gang i år. I fjor vurderte jeg det ikke en gang, men i år snakker hun rent og har begynt å få en viss forståelse for tid, dager og uker. Dessuten husker hun veldig godt ting vi gjorde i påska, så jeg tenker det er på tide å gjøre det til en juletradisjon her hos oss:)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Kalender må til for barn i alle aldre:=)
Willy Wonka Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Min 2 åring får pakkekaldender...det gjorde han i fjor også. Mest fordi jeg synes det er moro. I fjor når han var ca. 1 år og 3 mnd til jul skjønte han etterhvert "greia" og stilte seg opp foran pakke-kalenderen hver morgen og pekte "e-e-e-e-e"....
Gjest Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Unødvendig når man kun har det ene barnet, men absolutt et must om 2 åringen har eldre søsken som får. Vi måtte ha til minstegutten i fjor også som da var 17-18 mnd, han så jo hva brødrene fikk og ville også ha. Når de ikke vet hva de går glipp av så er det ikke nødvendig å lage et behov heller.
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 Her er jenta 23 mnd. å hun får pakkekalender. Vet ikke helt hvordan det kommer til å gå, men gleder meg veldig til å se om hun skjønner det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå