Gå til innhold

Tror vi har fått svineriet i hus :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsteman begynte å føle seg dårlig i går ettermiddag, nå har han høy feber og ligger rett ut stakkars.

Jentene ble vaksinert på tirsdag, men om det rekker vil vise seg. Blir vel sjuke vi også, så når mannen kommer hjem så skal jeg ut å handle inn forsyninger med tamiflu og diverse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til, her er mannen vaksinert og han hadde bare vært vaksinert i 5 dager da første her ble syk, så ble vi syke etter tur da. Men mannen min var like frisk, heldiggrisen:-))

God bedring.

Skrevet

Uff da,god bedring!!

Vi hadde en runde her hjemme hvor vi var syke alle utenom Emma,men det var visst ikke svineinfluensa,jeg hadde halsbetennelse,Adrian hadde feber pga tennene som kom opp og mannen var bare forskjøla hehe. Typisk at alt kom den samme uka da :)

Skrevet

Vet han er utsatt for smitte som trolig er H1N1, så er nesten sikker på at det er det, han har skjeldent feber, mange år sia han har had så høy feber som nå og vært så dårlig. Har også hoste, verker i kroppen og har magetrøbbel.

Skrevet

Huff, god bedring!

Tror vi fikk svineriet i hus igår. Vaksinerte ungene på mandag, men det var visst litt for sent:(

Nå er jeg og ungene syke. Feber, hoste, vondt i hals, hodepine, vondt i magen, og vondt i kroppen.. Skal sende gubben etter tamiflu for sikkerhetsskyld når han kommer hjem fra jobb.

Skrevet

Sønnen min har det kanskje han også, han er hjemme hos moren min denne uken så jeg får ikke vært med han heller:( Heldigvis er hun kjempeflink og har hentet tamiflu:)

Får håpe det går fort over til dere og at alle klarer seg kjempebra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...