Gå til innhold

Har du blitt avvist ved venneforespørsel på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg nettopp blitt og det er litt sårt for jeg følte at jeg tok en sjanse da jeg addet denne personen...Har flere opplevd dette, evt vært en som avviser...Jeg forstår ikke hva grunnen kan være...Bare gode minner med denne personen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har avist jeg , men det er jo til personer som jeg ikke har kontakt med eller kjenner etc.

Skrevet

Har avvist flere venneforespørsler. Ikke for å være kjip, men fordi jeg ikke har hatt kontakt med vedkommende på flere år og ikke har behov for å gjennoppta kontakten. Og noen fordi jeg rett og slett ikke liker personen.

Skrevet

Jeg har avvist mange jeg. Jeg ønsker ikke flest mulig venner på facebook, men ønsker kun å være venner med folk som jeg til en viss grad har kontakt med.

Skrevet

Ja, det har jeg. Og jeg har selv avvist mange som jeg ike har hatt uvennskap med. Jeg siler strengt, og adder ikke folk jeg ikke har noe å gjøre med NÅ.

Skrevet

Jeg har avvist flere jeg:)

Jeg ønsker bare venner der som virkelig er mine venner. Ikke fjerne bekjernte, gamle kjærester, tilfeldige jobb-kollegaer osv. Jeg elegegr ut ting på facebook som er beregent på mine venner og familie; det være seg historier, bilder osv. Derfor ønsker jeg ikke alle mulige "en-gang-bekjente" personer på min venneliste.

Hvis du føler at du tok en sjanse ved å sende evn venneforespørsel, så har du vel kanskje tenkt tanken på at enne personen kanskje ikke var en nær venn eller at muligheten for avvisning kanskje lå der?

Skrevet

Ja jeg har avvist flere. Ikke interessert i å ha hvem som helst på vennelista mi..... Det kan jo være at venneforespørselen ikke er svart på enda da? El kan man se at den blir avvist?

Skrevet

Joda, jeg tenkte nok at det var en mulighet for avvisning, men det har mer med min selvtillit å gjøre...Personen er venn med over 20 av mine venner og har godt over 400 venner... Og er på norges nettverk, slik at jeg kan se profilen...så det virker ikke som det er siling som gjør det...Bare så vondt å bli avvist og ikke vite hvorfor...Har noen sagt noe som ikke er sant? Skal jeg spørre, eller er det sinnsykt masete? er noe av det jeg spør meg om...

Uff, og så synes jeg det er flaut å bry meg om noe sånn...Jeg er da voksen, liksom...

Skrevet

Har du gifta deg og bytta navn? Jeg har ved uhell avvist noen med nytt navn

Skrevet

nei, den er ikke svart på enda, men den har "hengt" lenge, samtidig ser jeg at hun er aktiv på siden sin og blir venner med den ene etter den andre...

Skrevet

Tror ikke det, men har avvist flere selv, pga at jeg ikke ønska kontakt med vedkommende, men da har det vært grunner til det.

Skrevet

ja har nytt navn, men kun ett nytt etternavn i tillegg til det gamle...Har tenkt tanken jeg og...Har grublet så mye på dette at...Huff

Skrevet

ja, jeg har avvist noen jeg ikke kjenner/husker.

Og så har jeg blitt avvist av en, jeg kjønner heller ikke hvorfor. Det merkelige er at jeg stadig får opp i nyhetsstrømmen alle de nye menneskene denne personen blir venn med - det skal jo ikke skje så lenge han ikke har lagt meg til som venn.

Skrevet

Nettopp, akkurat det samme skjer hos meg...Blir stadig påminnet på det...

Skrevet

Jeg tipper det har med navnet ditt å gjøre. Usannsynelig at det er noe annet, da hadde du nok visst om det. De færreste legger så mye tanker bak hvem de legger til på facebook tror jeg. Iallefall ikke folk med over 400 venner...For har man private bilder etc der kan man jo bare privatisere dem etc

Skrevet

Nok en gang har jeg fått hjelp av dere snille medsøstre! Har det litt bedre nå, får bare vente og se...:)

Skrevet

Har en vennine (tidligere) som NÅ har så mye rart for seg, at jeg egentelig ikke vil ha noe spesiellt med å gjøre! Tror også at hun kunne finne på å skrive på tavla mi, ting som jeg ikke vil.. Hun har ikke sosiale anntenner, og hun har ALLTID rett! Jeg valgte henne som forlover for 8 år siden, men det angrer jeg på nå!! Vi hadde mye med hverandre å gjøre, men man kan akseptere mer når man kun har seg å tenke på.. Jeg har vel blitt voksen, hun forsatt (ikke lenger ung og, men) dum....

Skrevet

ja av eksen. dama hans bestemmer over han hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...