Gå til innhold

Det er rart ikke alle har flat mage!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter flere år uten TV har vi nå lagt inn kabel, og ammestunden er preget av herrrrlig trash. Jeg har akkurat oppdaget Twins, eller TV-shop, og ser reklame for et belte som stimulerer magemusklene. Det fungerer bedre enn sit ups og trening!!! Du kan bruke det på rumpa også!!

Det vil jo se litt komisk ut med flat mage på den deigete "akkurat fått tvillinger" kroppen min:)

Er det noen som kjenner noen eller som har dette beltet? Nei, jeg har ikke planer om å kjøpe det, men jeg lurer så innmari om det har noen funksjon i det hele tatt. Alle i den vestlige verden hadde vel tulla rundt med et sånt om det fungerte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde man delt ut produktene på TV shop gratis hadde alle sett ut som barbie på no time :o)

Skrevet

Haha....sitter selv å ser på en tv-shop reklame som lover flat mage og forbrenning av kalorier. Men det var et treningsapparat da, som man liksom skulle sitte i doggistilling på og så svinge seg fram og tilbake på en måte......og vips, Barbiekropp. Kun 3 minutter per dag!! Tenk om det hadde vært så enkelt! *drømme* ;o)

Skrevet

Er det et sånt belte med elektriske impulser som stimulerer musklene til å jobbe slik at magen blir flat?

De skal visst funke nemlig. Men man blir jo ikke spesielt sunn av å få flat mage på den måten da. Jeg vil jo tro at å være i aktivitet så det ekstra magefettet forsvinner + mageøvelser som styrker både mage og rygg er bedre for kroppen? Eller tror du ikke?

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Vel, det virker jo logisk... det sender støt inn i musklene så de trekker seg sammen, og det som skal til for at musklene skal vokse er jo muskelsammentrekninger... Men for å forbrenne fett må man jo bruke kalorier, og det er jo ikke så mye fettforbrenning i noe sånt. Og ingenting som heter punktslanking (dessverre)...

Skrevet

Hehe...gubben kjøpte et sånt belte for moro, og jeg testa det ut, og faktisk så jeg en viss forbedring etter noen uker. Men ikke så ekstremt som på tv, men når batteriet ga opp så ble det aldri kjøpt nytt, og jeg gikk over til situps, som funker best tross alt.

Skrevet

legger til at jeg ikke hadde så mye fett på magen, men slappe muskler etter barnefødsel. Så det funker på muskler, ikke på fett, de er dårlige til å speisfisere det i reklamen.

Skrevet

nei, sant. fett må bort først og så kan man jo få fram de slappe musklene..

Skrevet

Hi, hi....ser for meg en overvektig dame med barbie midje:)

Morsomt å høre at det kan fungere da Ugla. Jeg har bare ikke troa på produkt som bare blir spredd via tv-shop, men jeg har jo ikke prøvd noe av det de salger:) Har begynt å ta sit ups og fant fram rokkeringen i går. Vi får se hva som skjer:)

Skrevet

Har hørt rykter om at de bruker det som ligger i koma, for at musklene skal holdes i gang.

Skrevet

Tja. Merkelig om det skulle fungere. Når du tar situps, trener biceps, triceps, lårmuskler....ja, you name it, så er prinsippet full range of motion. Muskelen skal i ytterstilling. For å få til det på f.eks. bicepsen så må du først strekke armen heeeelt ut, og så brette den igjen. De fleste greier jo å stramme bicepsen litt mens armen er utstrakt, men det har liten effekt. Er ikke sånn man trener styrke. Ergo: man blir ikke sterkere og man øker ikke forbrenningen. Man blir i hvert fall ikke tynn. Skal du få flat mage kan du ha så sterke magemuskler du bare vil, det er deigen oppå som hindrer oss andre fra å se sixpacken som sannsynligvis ligger under der:)

Og ja jeg kjenner noen som har kjøpt både det og andre treningsvidundermaskiner på tv-shop. Alt havner i boden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...