Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Jeg var hos legen onsdag fikk sykemelding pga klarte ikke å møte opp til eksamen da jeg sliter veldig med angst for tiden, går i behandling og har jobbet mye med dette og hatt veldig vanskelig for å gå ut/ lese fokusere osv. Så hadde jeg eksamn igjen idag men kom heller ikke, kan jeg da bruke den samme sykemeldingen jeg fikk på onsdag, for jeg glemte å spørre om å få for idag også.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Om sykemeldingen kun gjaldt for onsdag (det ser du på fra-til dato) så må du ha en nye sykemelding for i dag
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 ok er det nødvendigvis med ny time da eller kan jeg spørre om han kan sende ut en ny? for han vet det dreier seg om angst
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Ring legekontoret og hør. Noen leger skriver ut per telefon når det vet hva det gjelder, mens andre gjør det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå