Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Har ikke folk noe mer fornuftig å gjøre? hva oppnår en ved å gå i fakkeltog mot vaksinen? ler meg i hjel!!! Folk får ha sin egen mening om vaksinen, men fakkeltog??? Jeg kjenner jeg blir lattermild når motstanderne kommer med konspirasjonsteorier om at folkehelseinstituttet og regjeringen ikke kommer med hele sannheten om vaksinen! Tror de virkelig at helsenorge er ute etter å ta livet av eller skade flest mulig nordmenn??? Ærlig talt, det blir litt for mye Hollywood for min smak. http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/artikkel.php?artid=592409
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Oppmøtet var jo også ganske labert... Hehe, så patetisk!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Kanskje litt sent med fakkeltog nå da, ganske mange er jo allerede vaksinert.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 http://www.dagbladet.no/2009/11/19/nyheter/vaksine/svineinfluensa/9107213/ hahaha... say no more...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Jeg er imot vaksinen selv, men dette var litt på grensen må jeg si meg enig i...!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Hehe, ja det er det dummeste jeg har hørt. Jeg er selv imot å ta vaksinen, men jeg hadde ALDRI gått i fakkeltog. Folk må da få lov til å ha sine egne meninger om den. Ikke noen avgjørelse på hva som er rett og galt.. Patetisk ja
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Hva er problemet med å stå for det en mener? Vet dere forresten at fhi anbefaler å ta to doser for optimal effekt? Hva gjør dere til neste år og året deretter? Det er anbefalt å ta svineinfluensavaksinen 2 ganger hvert år til faren er over..! Lykke til, hver eneste gang!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 Hvis dere kan lese, så ser dere fort at ingen av deltakerne i toget anbefaler hverken eller. De er der for å informere folk om at de faktisk har et valg, og at FHI har utelatt en god del informasjon omkring vaksinen, noe de faktisk har innrømmet. Jeg lurer på hva som er mest patetisk. De som står for sine meninger, eller de som sitter her inne og slenger dritt?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #9 Skrevet 20. november 2009 Anno 10:46: Så du debatten på Redaksjon 1? Det programmet bekreftet min mistanke om at vaksinemotstanderene ikke har så mye å komme med.Verken faglig eller av sosial intelligens:-)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #10 Skrevet 20. november 2009 Signerer anonyme 10:46 jeg! Folk må slutte å tro at vaksinemotstanderne er ute etter å ta fra folk valget om vaksinen; de vil jo tvert imot at folk skal ta/ikke ta vaksinen basert på et veloverveid valg. Derfor må alle fakta på bordet, og dessverre er det slik at all informasjon ikke har kommet ut! Innse det! Og hva slags personer disse motstanderne er, eller fremstilles som på tv, er helt irrelevant, for det de tilfører debatten er ikke en vurdering eller mening, det er fakta og ønske om åpenhet omkring fakta!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #11 Skrevet 20. november 2009 Det er vel rettere sagt; hvordan de selv fremstiller seg på tv. De hadde null å komme med, men begynte å snakke om at produsentene har smittet folk med hiv og fugleinfluensa, de hadde ingen kompetent utdanning, men alt var bare synsing. Jeg er enig i at alle må velge selv, at det er viktig å se alle sider av en sak, men det er viktig å holde seg saklig, noe de ikke klarte på tv. Annie 11.00 (?)
MrsLene Skrevet 20. november 2009 #12 Skrevet 20. november 2009 Jeg er ikke noe tilhenger av denne vaksinen. Men har bedre ting å gjøre enn å demonstrere mot den ved å gå i fakkeltog. Da er det vel heller andre viktigere ting vi burde demonstrere mot.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #13 Skrevet 20. november 2009 Enig i at det er lattelig. En ting at folk har rett til å ha egene meninger, men hva er poenget med å gå i fakkeltog mot noe som faktisk er helt frivillig, og i tillegg så ligger det meste av informasjon om både vaksiner og innholdstoffer åpent på internett for alle å lese i dag. Og hva er dette med disse konspirasjonsteoriene om månen og 9/11?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #14 Skrevet 20. november 2009 Dusteri å ha det .Og tenk på alle som har tatt den da de må jo bli redde av detta.Er det mulig....
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #16 Skrevet 20. november 2009 Når helsemyndighetene gang på gang oppmuntrer ALLE innbyggerne om å ta vaksinen, er det vel strengt tatt ikke helt frivillig. Mange som vil føle dårlig samvittighet ved å gjøre "opprør" mot et slikt påbud.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #17 Skrevet 20. november 2009 Nyhet: Anne Grete Strøm-Erichsen (hvorfor må politikere ha så lange navn?) går ut mot vaksinenekterne. http://www.p4.no/story.aspx?id=327576 "De som nekter vaksine påtar seg et stort ansvar, bla.bla." Blir visst stadig mindre frivillig å ta vaksinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå