Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Ser litt på nettet men det er jo så mye useriøst. Det koster veldig mye penger og vil da være sikker på at jeg for kontakt med noen som er EKTE. Har så mange spørsmål som jeg trenger svar på. Og til dere som ikke tror på sånne ting trenger ikke svare, jeg er sikker på at noen mennesker har evnen til å kunne se inn i fremtiden men trenger som sagt å finne noen som VIRKELIG kan det. Har dere noen dere vil anbefale og stemmte det de sa på dere?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Ja, og jeg tror på julenissen i en alder av snart 30.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Hvofor må du svare sånn? Jeg skrev jo at de som ikke tror på det ikke trenger å svare. Skjønner ikke hvorfor man skal være så frekke mot hverandre her..? HI
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Fordi om du tror på dette, er du stokk dum. Meng deg med Gry Janicke Jarlum.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Gud så slem du er! Skjønner ikke at voksen mennesker kan skrive så mye dritt! Jeg VET at det finnes, har opplevd mye i mitt liv og vet at det finnes mer mellom himmel og jord. Kan du ikke bare holde den unna denne tråden? Det må være tøfft å sitte med så mye sinne inni seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå