Gå til innhold

15 mnd og vanndrikking i sengen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt har alltid en flaske stående ved siden av sengen sin om natten, da han ofte er tørst etter at han har lagt seg (han har sluttet å drikke av tåteflaske, men om natten er dette greiest). Men - jeg begynner å lure på om han spekulerer litt i dette her... I går var jeg nede på rommet hans _7_ ganger for å gi ham vann! Det er fristende å sette flasken i et hjørne av sengen så han kan finne den selv, men det ser jeg for meg blir bare søl...

Hva gjør dere andre? Jeg har nemlig til gode å finne flasker/tutekopper som ikke lekker.... Han er forøvrig 15 mnd.

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Sier at det ikke er nødvendig å drikke om natten?...

Skrevet

Jeg kan jo ikke nekte gutten vann, om han er tørst! Tenkte mer på om noen har forslag til flasketyper eller tutekopper som man kan ha i sengen uten at det blir for mye søl... Det er jo ikke som om han kommer til å sette den pent i hjørnet av sengen når han har drukket :o)

Gjest amandine
Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke om han virkelig er tørst... Men du er jo inne på det selv at han kanskje spekulerer i det;) Og det vil jeg nok tro du har rett i...

Skrevet

Ja... Han er en utspekulert liten krabat ;o) MEN - det hender han bare ber om vann én gang i løpet av kvelden/natten også, og jeg vil jo som sagt ikke nekte ham det. Så jeg mener problemet ville vært løst om han kunne ha en flaske eller kopp i sengen slik at han kan forsyne seg selv.

Skrevet

Sønnen min på snart 2 år har lenge hatt tutkopp i senga si, funker fint det:) Husker ikke helt hva disse tutkoppene heter, men det er nok ikke Avent. Får kjøpt de på Rema og finnes i blått, hvitt og oransje, tror jeg..

Skrevet

Vi har Bambino tutekopp i sengen. Har aldri opplevd at den lekker. Selges i de fleste matbutikker.

Her drikkes det vanligvis lite av den, men det hender. Ved å ha den tilgjengelig i sengen blir hun i alle fall ikke utspekulert med tanke på oppmerksomhet.

. .

Skrevet

Nemlig, entil :o) Jeg tror lillegutt har lagt sammen to og to, for det begynte pent og han var nok faktisk tørst i begynnelsen, men nå har det tatt litt av her. Som sagt var jeg inne hos ham syv ganger i går, og det er jo ikke riktig! Skal prøve bambino koppen :o) Takk!

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Vi har brukt tutekopper (avent? sånn du får i gul og blå...). Lekker aldri...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...