Alessi med 2 fine gutter Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Lillegutt har alltid en flaske stående ved siden av sengen sin om natten, da han ofte er tørst etter at han har lagt seg (han har sluttet å drikke av tåteflaske, men om natten er dette greiest). Men - jeg begynner å lure på om han spekulerer litt i dette her... I går var jeg nede på rommet hans _7_ ganger for å gi ham vann! Det er fristende å sette flasken i et hjørne av sengen så han kan finne den selv, men det ser jeg for meg blir bare søl... Hva gjør dere andre? Jeg har nemlig til gode å finne flasker/tutekopper som ikke lekker.... Han er forøvrig 15 mnd.
Gjest amandine Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Sier at det ikke er nødvendig å drikke om natten?...
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 20. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2009 Jeg kan jo ikke nekte gutten vann, om han er tørst! Tenkte mer på om noen har forslag til flasketyper eller tutekopper som man kan ha i sengen uten at det blir for mye søl... Det er jo ikke som om han kommer til å sette den pent i hjørnet av sengen når han har drukket )
Gjest amandine Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Nei, selvfølgelig ikke om han virkelig er tørst... Men du er jo inne på det selv at han kanskje spekulerer i det;) Og det vil jeg nok tro du har rett i...
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 20. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2009 Ja... Han er en utspekulert liten krabat ;o) MEN - det hender han bare ber om vann én gang i løpet av kvelden/natten også, og jeg vil jo som sagt ikke nekte ham det. Så jeg mener problemet ville vært løst om han kunne ha en flaske eller kopp i sengen slik at han kan forsyne seg selv.
2 små og en undulat Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Sønnen min på snart 2 år har lenge hatt tutkopp i senga si, funker fint det:) Husker ikke helt hva disse tutkoppene heter, men det er nok ikke Avent. Får kjøpt de på Rema og finnes i blått, hvitt og oransje, tror jeg..
entil :) Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Vi har Bambino tutekopp i sengen. Har aldri opplevd at den lekker. Selges i de fleste matbutikker. Her drikkes det vanligvis lite av den, men det hender. Ved å ha den tilgjengelig i sengen blir hun i alle fall ikke utspekulert med tanke på oppmerksomhet. . .
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 20. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. november 2009 Nemlig, entil ) Jeg tror lillegutt har lagt sammen to og to, for det begynte pent og han var nok faktisk tørst i begynnelsen, men nå har det tatt litt av her. Som sagt var jeg inne hos ham syv ganger i går, og det er jo ikke riktig! Skal prøve bambino koppen ) Takk!
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 20. november 2009 #9 Skrevet 20. november 2009 Vi har brukt tutekopper (avent? sånn du får i gul og blå...). Lekker aldri...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå