Gå til innhold

Dere med kun OS, hvor mye har dere utbetalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk min første utbetaling idag,men det var på kun 7100 kr,så lurer på om jeg trekker litt mye skatt. Skal innom NAV etterpå å høre,men tenkte å høre med dere hva dere fikk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi det var ikke mye...

jeg får 10304,- utbetalt.

har du søkt om ny skatteklasse?

Skrevet

Ja, har hatt skatteklasse 2 siden jeg ble alene,men har hatt foreldrepenger og redusert OS frem til nå. Nå er permisjonen slutt,og jeg har ikke noe jobb, så jeg må ha kun OS til vesla begynner i bhg i august. Skal dra til NAV å høre jeg..

Takk for svar! :)

HI

Skrevet

Har du søkt om full os? Tror ikke det går automatisk selv om du ikke har permisjonspenger lenger.. Jeg har vært så heldig at jeg ikke fikk os i dag, og de aner ikke hvor pengene er :/ Greit å betale husleie, strøm og bhg med 2700 som jeg fikk til barnetilsyn :P Men satser på at de ringer snart og sier at alt er i orden :P

Skrevet

Ja, søkte om full os, og fikk det fra 01.11. Var på Nav i oktober for å høre om alt var greit i forhold til skatten, slik at jeg ikke skulle betale 36% skatt. Fikk da vite at alt var i orden, trengte ikke tenke mer på det!

Så, var innom istad, fikk vite at jo, de hadde trekt 36 % skatt, og de fikk jeg ikke tilbake nå! Måtte kanskje vente til sommeren...! Passer veldig dårlig det,siden husleia er på 5500 kr, bhg på 2580kr..

Fikk noen skjemaer å fylle ut så jeg kanskje skulle få sosialstønad!

Huff!!

HI

Skrevet

da jeg hadde os, var det min eneste inntekt utenom kontantstøtte, barnetrygd, bostøtte og barnebidrag. jeg fikk da 11800 i os. altså FULL os. betalte ikke skatt av det. det trenger du ikke dersom det er din eneste inntekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...