Gå til innhold

HVOR MANGE DAGER IGJEN FREDAG 20.11.2009??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg 12 dager igjen- og var i natt sikker på at "nå er det min tur" med regelmessige "rier" (maserier tydeligvis)

men som man leser så alt for ofte om her inne - så sovner man - så gir de seg!! så da er det bare å smøre seg med enda mere tolmodighet!

Ha en fin dag damer!:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

79 dager igjen.. :) gleder meg til å bli høygravid :)

Skrevet

Jeg har 10 dager igjen.

Hadde noe jeg mener var rier i går, Så stoppet det opp.

Nå har jeg sterke kynnere så håper disse tar seg opp slik at det er min tur i dag.

Lykke til alle sammen!!!

Skrevet

10 dager igjen her også, og har hatt vonde kynnere og murringer i dagevis... Var innom føden for noen dager siden og var sikker på det var noe i gang, men ble sendt hjem igjen. Har 2 cm åpning, så det er iallefall noe :)

Skal til jordmor i dag, så kanskje hun kan hjelpe meg med at det blir fødsel i helgen... :)

Skrevet

70 dager igjen,termin 29 januar,men blir nok satt igang rett over nyttår nårjeg er komt til uke 37 pga at ungen er litt stor og jeg er lita.var 1,8kg i uke 29

Skrevet

bare 16 dager igjen nå og jeg merker at jeg går å kjenner etter om det ikke er noen tegn på at fødselen starter.....er såååååå spent på å møte den lille fantastiske personen som lever inni magen min...

Skrevet

17 dager! Venter, venter, venter! Ser etter blod og slimpropper dagen lang:P Det blir veldig godt og gøy å bli ferdig nå:)

Skrevet

20 dager igjen:) Ingen tegn her!! Bare og vente:)

Skrevet

10 dager igjen her og jeg er super spent på å treffe den lille Karen som har bodd i magen min så lenge:) Ble strippet i går og hadde samleie i tillegg i går kveld for å se om det satte fart på sakene, foreløpig stille.

Hadde 1 cm åpning, men livm.halsen var lang da jeg var hos legen i går. Håper det skjer noe i helga:)

Skrevet

42 dager igjen:) Det går nedover!

Skrevet

7 dager igjen her.. Håper det begynner å skje noe snart....

Skrevet

71 dager igjen her. Er hjemme og eksamensleser i dag. Digg å være alene hjemme på dagtid, hehe :)

Skrevet

4 dager igjen, og har gått og kjent etter fødselstegn hele denne uka (stressende!). Spurte derfor jm i går om hun kunne sjekke modninga. Åpninga var lukket og låst, men mormunnen var i det minste bare 1 cm ca. Det er da noe i hvert fall... Slappet mer av i natt ettersom det var tvilsomt med fødsel så fort. Skal til legen på tirsdag og håper på fortgang da. Han sa ved forrige kontroll at han ikke ville la meg gå noe særlig over termin, så hååååper jeg har Tigergutt i armene i løpet av neste uke... :-)

Skrevet

25 dager igjen og 4 dager igjen til babysen klar:-):-):-) og jeg er fødeklar

Skrevet

9 dager over termin... Og jeg tenker som så: Nå er det i alle fall maks en uke igjen!! ;)

Skrevet

13 dager. Ikke utålmodig helt enda, men tanken om at det kan skje når som helst ligger der.

Skrevet

8 dager igjen:) Men begynner å finne roen nå. Instilt meg på overtidsdatoen.. hvis ikke så hadde jeg blitt gal!

Skrevet

50 dager igjen til termin i dag!

Skrevet

41 dager igjen! Straks høygravid nå vel :)

Skrevet

2 dager igjen og kjenner på en gryende svangerskapsforgiftning. Vondt.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...