Gå til innhold

Jeg blir gal!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver eneste natt ligger jeg våken med regelmessige og VONDE kynnere, eller modningsrier som JM kaller det.. men smertene øker ikke, og på morgenkvisten sovner jeg.. så våkner jeg igjen med KRAFTIGE smerter og tenker at: nå skjer det noe, for dette er da voldsomt vondt!! Men nei, så fort jeg går ut av sengen, så forsvinner smertene.

I løpet av dagen og kvelden kommer de veldig uregelmessig, men er veldig smertefulle, noen ganger føles det nesten som om ryggen min blir porøs... men det blir ikke regelmessig....

Jeg skjønner liksom ikke at det skal være mulig å gå sånn i kanskje 2 uker over termin... JM lovte meg at hvis jeg ikke hadde født til termin, skulle hun sende henvisning for igangsetting.. nå har jeg hørt fra flere at det som regel bare er noe de sier for å berolige høygravide... men seriøst, jeg kan ikke gå sånn her i nesten 3 uker til!! Jeg har hatt bekkensmerter siden dag 1 omtrent og masse plager gjennom svangerskapet, og disse modningsriene er helt forferdelige... unnskyld all denne klagingen, men trenger blåse ut litt frustrasjon...

Noen andre med lignende plager?? er forøvrig 39+3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som det jeg har ligget med i hele natt. startet i går kveld og kom først hver 30 min - så 20 - så 15 - var sikker på det endelig var min tur .... fikk ikke sove før i 03 tiden - men neida ...jaggu ga det seg når man endelig får sove...kjenner det murrer skikkelig i magen enda - men ikke noe i "tak"

har hatt det slik før også - men høres jo veldig slitsomt ut at du har dette hver natt...huff håper ikke jeg må ligge slik hver natt altså! jeg er 38+4 i dag!

jeg har også veldig med bekkenplager- startet i uke 4 ..jeg er "fanget i mitt eget hjem" som jeg har vært i noen måneder nå i 4 egt uten heis - og klarer så vidt gå fra kjøkkenet til stua - men thats it liksom... :o( så vet hvor jævli denne bekkenløsninga kan være!

krysser fingra for at vi snart føder - det kan umulig være lenge igjen nå :o)

Skrevet

hei.

Sliter akkurat med det samme, håper virkelig det startet skikkelig i dag. Blir jo helt utslitt av å ikke få sove. Har sovet ca 2 timer og det er alt for lite..

Lykke til jenter, det er snart våres tur nå.

Skrevet

Vi får krysse fingrene for at det skjer noe snart:) også får en trøste seg med at det blir LEEEENGE til neste gang:) hehe Pluss at det skal bli veldig godt å få den lille i armene:)

Skrevet

Ja, denne er jeg med på også. Modningsrier til tusen hver eneste natt, og null søvn. Men jeg trøster meg med at de er med på å hjelpe meg å modnes slik at jeg får en fin fødsel.. hehe, er i alle fall lov å late som at det er grunnen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...