Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Vi burde holde oss for gode til personangrep. La folk få være i fred!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Det samme mener jeg. Blir kvalm av enkelte brukere her inne! Tenk at slike folk er foreldre? Ikke rart det finnes mobbing når det er slike holdninger ungene får med seg hjemmefra...
*toppris* Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 signerer dette... rett og slett latterlig, uansett hva slags meninger folk har, standpunkt osv så er det virkelig ikke noe poeng i å skulle gå til personangrep.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Personangrep? Kan en ikke latterliggjøre og fleipe om folk en ser i media? Det er vel ikke verre for disse enn for Siv Jensen og de andre på stortinget? Pluss kongehuset og MM og Ari Behn? Og alle de andre som stadig omtales på diverse forum etter at de har blitt omtalt i media.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Alle som opptrer i media er ikke offentlige peronligheter slik som du later til å tro. desuten den hestsingen som har foregått her i dag, er ikke basert på mediaopptreden, men på tidligere deltagelse her inne på forumet. Nei, det er ikke greit å latterliggjøre. Tenk at man faktisk tror det er greit! Dessuten anser jeg ikke disse angrepene som fleip, men hets. Ondsinnet ikke humoristisk. Jeg synes faktisk ikke det er grei oppførsel mot de som er såkalte offentlige peronligheter heller. En ting er å være uenig i saker og argumenter, men vi må kunne respektere personer selv om de ikke har samme meninger som oss selv. Hvilken holdninger ønsker vi at barna våre skal få? De er kjempeflinke til å ta etter sine foreldere.... Hi
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 Ja, han var/er jo snill, han som er målet her inne. Nå er der 27 pålogget. På det meste i dag var der vel noe mellom 700 og 800 stykker. En velger selv hva en er med på her i livet.......... Det er en grunn til at jeg alltid er anonym.... Men en trønderutgave av Ari var det jeg så.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Var faktisk ikke han jeg tenkte på. Det var først og fremst dib'ere, som blir hetset fordi de har andre meninger eller er litt annerledes. Hvis vi skal kritisere noen, får det være konstruktivt og saklig. HI
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 Enig, blir bare deppa av alle de negative holdningene her inne? Hvordan kan man rakke ned på folk man ikke kjenner? Ungene til disse folkene blir garantert mobbere. Forresten, alle mobbere jeg vet om har veldig pene navn....
FlightlessBird Skrevet 20. november 2009 #9 Skrevet 20. november 2009 Jeg er helt enig HI.. Trist å lese at folk går til personangrep på den måten. At det finnes mødre som oppfører seg slik, helt utrolig!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #10 Skrevet 20. november 2009 Hvem er det som blir hetset nå da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå