Gå til innhold

døgnrytmen på baby 2mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har baby på rundt 2 mnd.. hvordan sover de på dagen og natta? lenge om gangen? ofte? rutiner? trenger litt tips og råd her.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan regne med at det meste er normalt, og du bør bare flyte med i størst mulig grad. De færreste små babyer har faste rytmer som varer over lengre tid, og noen har mange smålurer i tillegg til en stor, eller spiser annenhver time i stedet for tredje-fjerde-hver... Gi det et par måneder til hvor du bare veldig forsiktig prøver å påvirke - ikke forsøk å tvinge fram noe. Lykke til!

Skrevet

er det jeg har gjort helt til nå da. synes så mange har rutiner på kvelden. at de blir lagt i 8-9 tida å da sover de. her har mini sovnet i 12-1 tiden på natta, etter jeg har bært på henne i 2-3timer. hatt små powernap på 5-10 minutt.. skal ikke være lett nei :P

Skrevet

Stakkars jente, du må være helt av i armene og skuldrene! Forstår at hun trenger nærhet, kanskje du kan prøve gyngestol? Sover hun i vogna? Vi brukte vogna masse inne med begge ungene, la håndkleruller på gulvet for å få passe gyngende underlag, osv. Rutiner på kvelden er fint, det, men du kan ha så mye rutiner du vil og ungen trenger ikke sovne. Har også ligget m unger på magen min i storsenga, da sovna de selv om det var passe "ikke-gyngete", om man da ser bort fra min naturlig gyngende mage... Sover hun på dagen ok?

Skrevet

får jo muskler... :P begynner å bli ganske sliten. er alene med henne også, så ikke mye avlastning nei. har en stressless jeg prøver å sitte i, men er ikke godt nok for henne. knebøy er tingen. helst dype å raske. :/ sover ganske bra om dagen. våken 1-2 timer så kan hun sove alt fra 30 min til 4 timer. hun er jo stuptrøtt på kveldene, men vil liksom ikke sovne skikkelig før ganske sent. når vi er ute på dagen sover hun i vognen, ellers i vugga på stua.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...