vinter1988 Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Dere som har sett den. Hvordan var filmen og hvilken aldersgruppe passer det får?
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Jeg så Knerten sammen min 7-åring. Vi likte den godt begge to! Har lest alle bøkene for ham, så han kjente historien godt fra før. Greit å vite litt hvem Knerten er på forhånd tror jeg. Den er både morsom og underholdende, men også litt skummel innimellom. Men aldersgruppe den passer for? Kan sikkert ha med barn ned til 4-5 år for å se den men det kommer helt an på barnet. Lurt å forberede de litt på forhånd om at det kan være noen spennende scener da, slik at de ikke blir redde underveis!
Gjest Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Jeg synes den var artig, men det var også en sær opplevelse. Enten har de lagt til litt som ikke kommer fram i boken, eller så er det bare eg som var for liten når jeg leste den, for først når jeg så filmen fikk jeg tak spenningen mellom de voksne. At de slet så veldig økonomisk, at "mor" lurte butikkmannen osv. Ellers var den tidvis litt overdrevet, men generelt veldig koselig å se :-) Jeg hadde med meg mine barn på 7 år og 5 år. 7 åringen sa han synes den var litt kjedleig, 5 åringen satt med store øyne helt oppslukt gjennom hele filmen og elsket den, gleder seg alt til oppfølgeren ;-) Vil si den passer fra 3-4 år og oppover, min på snart 2,5 år ville i hvertfall kjedet seg etterhvert, så han ville vært for liten.
Uro4 Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 snuppa på 5 blei redd når lillebror drømte og det kom tåke og skikkelige heksenegler rundt dørkarmen... må legge til at hun er litt pinglete, og ikke ville sovne alene den kvelden.. HAr ikke hørt om noen andre som blei redde.. Ellers enig med alva...litt sært. alt i alt likte snuppa den godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå