Gå til innhold

dere som ikke jobber å har barnet i barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva sier dere hvis de spør .hva jobber du med? har ikke noe lyst til å si jeg er trygdet..hva skal jeg si.kan jo ikke si jeg jobber heller da spør de etter jobb tlf nr..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bare å si "For tiden er jeg hjemme med *barnets navn*"

Er vel ingen som vil spørre om hvorfor?

Skrevet

Bare si at du er hjemme vel.. det har vel ikke de noe med:)

Skrevet

Bare å si at akkurat nå jobber du ikke. Det har jeg svart. Men det har jo og vært slik at jeg venter jo på å finne meg en jobb

Skrevet

Søsteren min sliter med å finne jobb for øyeblikket, og hun liker heller ikke å si at hun er arbeidsløs. Så hun sier at hun studerer hjemme via nettet.

Skrevet

nei de har helt klart ikke noe med det.men kanskje de snuser litt ekstra..bedre å ha forbredt seg på et svar enn å sitte uforbredt.men hvis man var i noen av prioriterings gruppene så skulle jeg legge ved dokumentasjon.men jeg er jo trygdet.blir ikke det rart da å si at jeg studerer hjemme på pc en feks?

Skrevet

Jeg sier at jeg er arbeidsledig. Er også gravid og i ganske dårlig form, og det vet også de fleste.

Skrevet

Jeg sliter med det samme. Flaut å bli spurt... Men det er jo egentlig bare greit å si at man er arbeidsledig for tida. Ingen som har noe med hvorfor jeg går hjemme.

Skrevet

Jeg sier at jeg søker jobber. Er arbeidsledig.

Men du trenger ikke å si noe annet enn at du for tiden ikke jobber.

Skrevet

si hva du vil... si du er hjemme, på jobbjakt, studerer eller hva du skulle ønske å si.

ingen har noe med det.

jeg er hjemme med ett annet barn så det sier jeg :)

Skrevet

Si du jobber i etterretningen og ikke kan si noe mer enn det. :D

Skrevet

du jobber hjemmefra?

hvis du absolutt føler du må si noe, så er det bar eå finne på noe. tror neppe de driver å graver i det uendelige!

Skrevet

Du er husmor! Det er da virkelig en jobb det også...

Skrevet

Jeg sier at jeg er hjemmeværende, og ferdig med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...