Gå til innhold

Er det jeg som er for hønemor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann tok vaksine i dag..

I morgen skal han sove hos svogeren min ( svigerinnen er på julebord).

Han elsker å være der på dagsturer, men ønsker ikke å sove der selv..

Han vil kun sove hos min far og mimmi han da.

Jeg har så vondt inni meg.. Nummer 1. Fordi han egentlig ikke vil sove der. 2. Jeg er redd han skal få feber kveld\natt 2 etter vaksinen og er der..

Min svoger er en kjempebra fyr, men jeg er bare bekymret fordi han ikke har sovet der alene med bare ham før. Tenker på alle mulige farer, selv om mannen har 3 barn selv (store).

Er så redd hvis ungen min skal ha det vondt inni seg når han er der:(

Uff, men hva skal en gjøre når det er mannens tur til å ha lutefisklag og jeg må jobbe, og begrenset utvalg barnepiker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm..

Jeg synes ikke du er hønemor, men det er sikkert fordi jeg er lik deg på det området. Hadde nok kke hatt hjerte til å la han sove der, men på en annen side så kan det jo hende at han får en super kveld?

Vet ikke hva jeg ville gjort jeg.

Skrevet

Ja, godt ikke mannen min er av samme kaliberet... :-p

Han elsker å være der vettu, på gård og greier.. Og har det sikkert mye bedre enn hva jeg forventer. Skal ihvertfall kjøre å hente han RETT etter nattevakt!!

Ja, lurer på hva som skjedde med meg etter jeg ble mor jeg... Jeg som brukte å være fryktløs:-p

Skrevet

Hehehe, ja kjenner meg igjen!

Før fikk jeg helt "bye" av slike mødre...*kremt*.

Skrevet

Vel, når mannen har 3 barn selv, så kan han jo ikke være helt bak mål.

Bare si at det er lov til å dulle litt ekstra og at han skal følge med på ev. feber. (Og at det er lov for lillingen å sovne på sofaen om det er skummelt å legge seg på eget rom ... f.eks).

Det går nok helt fint, men forstår at du er litt urolig.

Skrevet

Hvor gammel er gutten?

Greit at du er litt hønemor, men av og til må man jo bare la de følelsene være der og gjøre slikt allikevel syns jeg. Om du ikke har noen alternativer så er det jo ikke så mye annet å gjøre.

Og om mannen har tre barn fra før så er han jo antakelig en oppegående fyr. Min erfaring er at barna som regel har det veldig fint, mye finere enn mødrene som bekymrer seg.

En annen ting er at noen barn sikkert merker mødrenes bekymring og selv blir utrygge pga det. Og når det egentlig ikke er noe å være bekymret for (dette er vel ikke akkurat en farlig situasjon?), så er jo det litt dumt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...