Gå til innhold

Dere som holder på med BDSM...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange av dere som lever i ett 24/7 forhold?

Ser det i en annen tråd her, og har lest det før...

Og jeg blir litt nysgjerrig på hvordan dere gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes 24/7 er veldig godt beskrevet i tråden om underdanige/suber.

Jeg får legge til at jeg har inntrykk av at de aller fleste som lever i bdsm-forhold, ikke gjør det 24/7. Det betyr ikke at det kun er snakk om et kink i senga, for bdsm har en tendens til å påvirke flere sider ved samlivet enn bare sexen.

Skrevet

Ja så den tråden, men så og at den var gammel.

Tenkte vel egentlig mer på det som var beskrevet der, er det vanlig?

Og startet da en ny tråd for å se om de var mange, eller en som svarte flere ganger :P

Pirrer nysgjerrigheten da, må jeg innrømme....

Skrevet

Jeg lever ikke i et 24/7-forhold, og kunne ikke tenkt meg det heller. Skrev om hvorfor på anonymforum og jeg mener det er en måte å utøve sjåvinisme i "lovlige" former. Det er rett og slett et tilbakeslag for kvinnekampen. Nå skal det sies at jeg tror det finnes mange dominante menn som ikke er sjåvinister, men det er nok flere som kaller seg dominant som rett og slett er sjåvinistiske. Jeg bare håper at ingen av dem er psykopater. Var en tid inne på smil-norge sitt forum, men jeg måtte bare melde meg ut, ble kvalm av kvinnesynet til en god del der!

Men å bli bundet fast under sex og å ha BDSM-sex gjør meg ingenting, for det er kun seksuelt og jeg går ikke rundt og tror at jeg er en hore selv om jeg liker å bli kalt det under sex. Kaller noen meg det til vanlig så får de seg en strak høyre over kinnbeinet;p

Skrevet

Synes 24/7 virker vanskelig å gjennomføre når man har familie.

Men litt ekstra krydder når vi er alene- det er bra :P

Jeg kan ikke se noe sjåvenistisk med det, men må jo være et ypperlig miljø for slike menn å være i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...