Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Kanskje eg overdriver og bare synst synd på meg selv. Men! Han oppfører seg som en liten drittunge.. Eg har en datter på 3 år fra før, som krever mye av dagen min nå som vi har flyttet og hun ikke har kommet i barnehage enda.. Eg er 19+4uker på vei. Han jobber sånn av og til på en fiske indrustri som det er mye permiteringer på (begynte for 3uker siden) Eg har selv jobbet der og vett at det ikke er spesielt slitsomt arbeid. Men dei dagane han har fri, sitter han bare foran dataen hele dagen, spør eg om hjelp til rydding/vasking/lage middag/passe jenta mi eller spør om noe som helst blir han dritt sur og sier at eg bare sjefer over han.. Han skjønner ikke at eg er sliten litt engang.. er plaget med vond rygg, hjertebank, stressmigrener og kvalme. Og vi driver og pusser opp sover rommet noe eg ikke helt klarer selv, for alt som er der inne skal bæres opp på loftet, og eg er så redd for og dette ned den trappa som er utrolig bratt og ikke rekkverk på. Burde ikke dere MENN skjønne at dere har en plikt til og hjelpe oss når vi er gravide? og at vi skal ha det så bra som mulig for at barnet skal ha det så bra som mulig? Og ikke minst være en støtte spiller istede for enda en byrde?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Du har virkelig funnet deg et dårlig stykke mannfolk frøken.. Jeg har en gutt fra før og mannen min gleder seg til han er hjemme fra skolen, står gjerne opp med han på morgenen om jeg er veldig trøtt. Da jeg var kvalm sa han at jeg bare skulle slappe av og han overtok alt. Det er ikke det samme som det jeg hadde gjort selv i forhhold til opprydning av kjøkken etc, men menn er menn.. De ser ikke alt det vi ser. Er sjeleglad for at han trår til med en gang det er noe. Han er egentlig en mannsjåvenist når det gjelder meninger om oppgavefordeling i hjemmet, men han trår til når jeg trenger det. Og holder håret mitt hvis jeg spyr. Du har virkelig bare truffet helt feil mann. Utrolig trist siden du venter barn nr to med han
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Jepp, høres ut som to triste mennesker, dere. Hva med å tenke på hverandres beste? Høres ut som dere begge lever i hver deres verden. Vurder forholdet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå