Gå til innhold

Budskap fra Jesus til alle hans barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du mitt barn at stunden er nær,

derfor i renselsen alltid nu vær.

Se ei tilbake på ting du har gjort,

det som jeg, Jesus, har helt renset bort.

Frykt ei mitt barn, men se oppad til meg,

snart kommer dagen, så henter jeg deg.

Si hvorfor frykter du ennå min venn,

frykter for at du skal bli her igjen.

Du tenker så ofte på ting som har vært,

du tenker på ting som har tynget deg svært.

Men se jeg deg elsker, jeg utvalgte deg,

ja, før verdens grunnvoll var du utvalgt i meg.

Jeg ønsker å si deg at du er min brud,

jeg elsker deg høyt, og jeg er din Gud.

Så frykt ikke mere, men gled deg i meg,

fordi jeg har elsket og utvalgte deg.

Du står der og undres og kan ei forstå,

at jeg vil ha deg og elsket deg så.

Men ser du i Ordet så finner du at,

du er min brud og min kjæreste skatt.

Du sier: O, Jesus, så liten jeg er,

og ofte ulydig, men du har meg kjær.

Så rens meg da, Jesus, helt ren i ditt blod,

du, Jesus, er underbar god.

Jeg utvelger den som slett intet er,

som nok blir foraktet av mennesker her.

Men om du foraktes og deg ingen forstår,

så vit jeg har frelst deg - jeg allting formår.

Ty inn til mitt hjerte når stormen er svær,

jeg kan deg bevare, og jeg er deg nær.

Jeg går ei ifra deg, jeg svikter deg ei.

Jeg våker og hjelper og passer på deg.

Så fred være med deg, ja, det sier jeg deg,

som døde på korset og banet deg vei.

Jeg tar deg ved hånden, og leder deg frem,

inntil du når det himmelske hjem.

Ja, dette jeg ønsker å si deg, mitt barn,

når djevelen spenner sitt snedige garn.

Ja, selv om du faller, så renser jeg deg,

jeg vet du vil leve i lyset for meg.

Jeg hører og ser og vet alt om deg,

hva andre ei vet, se, det kjenner jeg.

Jeg har sett dine tårer når ulydig du var.

Jeg sonet det alt, dine synder jeg bar.

Så innfor sin Fader et sonoffer står,

med hendene utstrakt jeg bedende står!

I hendene mine som ble naglet for deg,

står du rettferdig og renset for meg.

- Din venn, Jesus.

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet

Med all respekt å melde, herregud!!! Hvordan kan man se rundt seg i verden og fortsatt tro at det er en høyere makt i universet?

Kvakkalvere og svake mennesker som ikke kan ta ansvar for sine egne handlinger. Det er jo alltid greit å ha noen (djevelen) å skylde på?

Greit å skrive fra seg ansvar gjennom frelse?

Skrevet

Jeg synes dette var interresant jeg. Jeg visste ikke at Jesus hadde mange barn. I min verden er det sjelden at en "mentor" som velger å omgi seg med en skare unge "lærelystne" menn blir far, det ligger liksom ikke i kortene.

Ellers syntes jeg at utrykket "Herregud" er ganske bra å bruke dersom man ønsker å fronte ideen om at det kanskje ikke finnes noen høyere makter i universet.

Er det bedre å fraskrive seg ansvar gjennom selvmedlidenhet?

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjære deg.

Skjønner at du er tvilende med tanke på alt det vonde som skjer rundt i verden..Du er nok ikke alene om å føle det slik. Men Jesu Ord er sanne og pålitelige. Jesus sier at i endetiden skal mange falle fra. De fæle ting som skjer rundt om i verden er tegn på endetiden,Jesu gjenkomst før verden skal gå under og det blir en forferdelig nød og trengsel her på jorden.Jeg tror ikke Jeus hadde dødd på et kors hvis det ikke var for å redde oss fra synden,synd og hovmod er de som skiller oss fra Guds kjærlighet og vår tro på ham.Men jeg har virkelig erfart at Gud finnes!! Han er verdens lys for hele verden,men ingen ser dette fordi vi er så opptatt av våre egne ting..Verden skal bli verre(desssverre), jeg tror vi lever i endetiden nå (i større grad nå enn før)

Jesus vil vi skal vende våre hjerter til HAM, slik at vi når inn til hans Himmelske hjem! Der er allting godt! Hvilken glede som venter dem som dør i troen på Ham!:)

Å tro på Herren innebærer også å vise ansvar, for familien vår, barna, ekteskapet, samfunnet, venner, arbeid, menigheten og medmenneskene rundt oss:) Vi skal ikke gi fra oss ansvar,men ha ydmyk tillit til Herren, for han har lovet å være med oss alle dager inntil verdens ende:)

Men som sagt, mange trenger å oppleve Guds frelse, Om Norge ikke skal bli et helt avkristna land da! Det syntes jeg hadde vært helt tragisk hvert fall... For "alle" vil jo oppnå noe her i livet, men bare å ekjenne at vi trenger å ha en (Jesus) å tro på, virker rettere sagt ganske umulig! Kanskje Norge snart bør "VÅKNE?"

Hvis du ser deg om,finnes det også en djevel/demoniske krefter, ja! Men det viktigste man kan gjøre er å ha ærefrykt i Herren og Jesu Blod (det er blodet som renser oss), for det er ingen OVER ham! (Takk og lov, Amen)

Det er herlig å være frelst!

Skrevet

For en typisk reiligiøs nedlatenhet som gjennomsyrer innlegget over her.

Virkelig "sjarmerende" (les:ironi)

• 8 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Fra Jeriko drog profeten opp til Betel. Mens han var på veien, kom noen smågutter ut av byen. De gjorde narr av ham og ropte: «Kom deg vekk, din fleinskalle! Kom deg vekk, din fleinskalle!» 24 Da snudde han seg, så på dem og forbannet dem i Herrens navn. Brått kom det to bjørner ut av skogen, og de rev i hjel førtito av barna.

Andre kongekok 23;25

Er ikke så veldig tilgivende og elskverdig Gud dette gitt..

Skrevet

anonym 21:14

vel det er en egoistisk måte å tenke på. det du mener er at du ikke vil ha noen som har "kontrollen" på deg...det liker du ikke elelr hva ? hehe

tenk jeg liker ikke mennesker som har kontrollen over meg, men når gud har det er dte på en heeeelt annen måte ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...