Gå til innhold

Vaksinen..igjen. Babyspørspørsmål.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem av dere har vaksinert den lille? Og hvor gammel? Har ei som blir et halvt år i morgen, den dagen de tilbyr vaksinen for de små her. Er så usikker. Bivirkninger på de små?

Hadde vært supert med noen svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vaksinerte denne uken. Hun var da akkurat 6 mnd og en uke :-/. Skulle ønske hun var litt eldre, men det er hun altså ikke...

Merket fint lite til vaksinen. Fikk vanlig vaksiner uken før og fikk da feber og var itilpass, men ikke noe av svineinfluensavaksinen. Spør mer om du lurer. Jeg føler vi har gjort rett

Skrevet

Lillemor er 7 mnd, tok den på fredagen og hun er fortsatt dårlig:( Men har hørt at det er veldig sjeldent. Hun fikk feber første dagen og så har hun hatt diare og veldig nedsatt matlyst. Hun virker kvalm og er tydelig utilpass.

Skrevet

Takk for svar til begge. Håper jenta de kommer seg kjapt. Tror vi satser på å ta den...

Skrevet

Jeg har vurdert situasjonene slik at jeg vaksinerer meg selv men ikke den lille.... Eventuelle bivirkninger vil nok jeg lettere håndtere enn den lille (kanskje?)

Uansett, jeg minimerer hvertfall smitterisken så lenge jeg er vaksinert i denen omgang...

Skrevet

Jeg har gjort det på samme måte som "nytt nick hver uke". Har vært veldig usikker ift vaksineringa av lillegutt pga bivirkninger. En dag har jeg sagt ja, men så ombestemt meg neste dag. Nå har jeg vaksinert meg selv, så slipper iallefall jeg å være en smittekilde.

Skrevet

Vi vaksinerte begge ungene i går.

Minstemann som snart er 10mnd har reagert fint lite foreløpig. Eneste uvanlige er at han har sovet litt lenger på natta. Den bivirkningen har han hatt av tidligere vaksiner også (og jeg klager ikke). Han virker i finfin form.

Eldste jenta, som blir 4år i januar, begynte å klage over vond arm i går og har vondt der de stakk enda. Hun er også kvalm (brekker seg litt) også har hun litt feber, ca 38. Hun er litt slapp, men jeg håper det går seg til ganske raskt.

Skrevet

Skulle akkurat spørre om det samme. Minsten er 6 mnd i dag, vaksine på mandag. Synes det er vanskelig, men tror vi går for å ta den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...