Gå til innhold

Tåteflasker


thankful

Anbefalte innlegg

Har noen av dere synspunkter på hvilke som er best av disse:

 

* Tommee tippee

* EasyFeed

* Dr. Brown

-eller for den saks skyld noen enda bedre?

 

Og hva med de man kan kjøpe på Rimi, er de like bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likte godt Dr.brown sine. Men kjøp de som ikke er helt gjennomsiktige, men de som er litt hvite om du skjønner. De sistnevnte er de nye uten de skumle stoffene det har vært så mye snakk om i det siste. Husker ikke helt hva det heter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte Dr.Brown sine med datter'n min og var (fremdeles er) superfornøyd. Kommer til å bruke dem med denne datteren også

 

Jeg har flere venner som også har brukt dem og alle fornøyde

 

Anbefales

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avent er også uten dette BPA stoffet som det har vært snakket mye om. Dette stoffet er et stoff som var tilsatt for å herde flaskene, gjøre de harde. Så ingen av flaskesmokkene hadde dette stoffet i seg, kun den harde delen på flasken som barnet holder i. Det er litt delte meninger om hvor farlig dette stoffet er, som alt annet. Vet ikke hvilke som ikke inneholder dette av andre merker. Men avent har i hvert fall fjernet disse flaskene for at kommende foreldre skal slippe dillemmaet med hva de skal velge. De som har gamle flasker som inneholder BPA kan dessuten sende inn disse til Avent og få returnert nye, BPA frie flasker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt både de billige på rimi til førstemann og dr brown til nr 2. grunen til at jeg starta med dr brown til nr 2 var at hun gulpa så mye, men var i grunnen fornøyd med "vanlig billige" også. Nå håper jeg å slippe flaske, men tenker nok at avent er et godt alternativ. Det har mest med tilgjengelighet å gjøre. slippe å passe opp apoteket når det er åpent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble Tommee Tippee på meg.. ;) Alle her har anbefalt Dr. Brown, men jeg syns de til Tommee Tippee er så utrolig fine, pluss det faktum at de ligner mest mulig på en ordentlig pupp. Close to Nature. Så valget er tatt. De er også BPA-frie, og det er plass til mye i dem, til tross for at de ser mindre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kjøpte Dr.Brown i dag. Tre stk. Har alltid hørt at de er bra. Satser på at jeg skal amme men om det går som første gangen så blir det ikke lenge jeg ammer. Men alikevel håper jeg at baby tar flaske for da er det enklere å komme seg ut av huset noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...