Gå til innhold

Hvorfor kommer ikke snøen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe sted jeg kan bestille snø? Jeg er fryktelig lei av regnet nå, og vi er faktisk over halvveis i november! Hvor er den fine hvite snøen min hen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi du ikke har vært snill pike.

Det er forresten alltid varmt rundt meg!

Skrevet

Det er fordi den er død. Det skjedde tidligere i år og jeg så masse omtale av det, hvor har du vært gravd ned? *fnyser av folk som ikke følger med i media*

Skrevet

Har du ankommet helvete allerede? Har ikke du vært snill pike heller?

Skrevet

O ho ooh ooh ooh ho ho HO HO HO hæ hæ hæ HÆ HÆ HÆÆÆHH ÆH ÆHH!

-er alt jeg har å si om den saken

*tar meg en pause fra apekattmalingen*

Skrevet

Er dette en konspirasjon?

"I år har vi ikke mer snø, så vi sender svineinfluensaen i stedet". Eller no sånt?

Skrevet

Tommy var uvaksinert og smitta snøen. Snøen muterte etter nærkontakt med en grisevits, og vips har vi regn og atter regn.

Meldt fantastisk i morra, forøvrig - sol og atter sol - og da får det bare være at det blir gåtur i stedet for skitur.

Skrevet

Ah, den nye snøfreseren ble smellkåt da den leste linken, så nå skal jeg kjøpe noen paller bare for å frese litt.

Skrevet

Hva? Er helt ny på "krangle" og føler meg allrede frosset ut av enkelte kommentarer her :)

Skrevet

Fint vær sier du? Ja, men det passer meg ypperlig. Da skal jeg nemlig ut å prøve skøytene. Det er lenge siden.

Sånn bortoverski har aldri fenget spesielt, men skøyter er artig. Snøen er kun for kosens skyld.

Skrevet

Håper du ikke satser på natur-is? Med mindre du er Jesus kan det bli noget kronglete.

Skrevet

Hvorfor sitter snøfreseren ved siden av deg, lut?

Skrevet

Du får slenge med noen selvlysende øyne også, for å gi den litt ekstra spenning i hverdagen.

Tror jeg skal holde meg langt unna når freseren din er i slaget.

Skrevet

Hvorfor? Er du skikkelig skikkelig hvit?

Skrevet

Fordi jeg ifølge anonyme kilder ikke har venner. Men Frese er en ekte venn. Og dorullnissene.

Skrevet

Nei, her ble kunstisen åpnet på mandag. Junior skal ut på isen og, skal tidlig krøkes som god hockeyspiller skal bli, vettu.

Skrevet

Der sier du noe - alle har godt av litt spenning i sexlivet, noen øyne i det hvite er vel akkurat det som trengs når Frese har frest over nok hvit snø.

Skrevet

Type blendavasket, ja. Muligens lyserosa om sommeren (hvis jeg er heldig), men nå er snø-looken tilbake for fullt (det er jo snart jul).

Skrevet

Hvis anonym sier det er det sant.

Glad du presiserer at det er hvit, og ikke gul snø Frese freser over.

Den snøen jeg ser når jeg freser over gamlelandet er somregel grå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...