Rampongi Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Flere som tar fag/studier? I så fall hva? Jeg synes det finnes så mye artig å studere nå, i forhold til hva som fantes når jeg startet å studere for 10(0) år siden.. Jeg tar mastergrad i org og led. på deltid og det er jammen ikke enkelt å skulle lese og konse om studier når lille tulla på 9 uker ligger og ler/griner/gulper/nyser osv.. (har en sambo som hjelper til så godt han kan, men foreløbig er det mamma som gjelder for lille piraten vår) Planen var å jobbe i natt med en oppgave, men nå leverte jeg den halvgjort bare for å bli ferdig, sånn at jeg kan legge meg og forhåpentligvis sove jaja, satser på å stå på nok oppgaver så jeg kan gå opp til eksamen i desember.
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Nei, jeg tok studier mens pappaen var hjemme i perm Skolegang og permisjonspenger er ikke en veldig god kombinasjon. Men det gikk fint det altså, ble ferdig utdanna det året
Rampongi Skrevet 19. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2009 fordi du var heltidsstudent tenker du ja? Ja, jeg tar jo bare noen få stp i semesteret så jeg mener det skal gå fint. Så flott at du ble ferdig Jeg gleder meg, er nok ikke ferdig før i 2012 eller noe, men men..
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Jeg tok det på heltid, ja Vet ikke hvordan det er når man bare tar litt, men det vet de sikkert på nav, om du i det hele tatt lurer ) Bedre seint enn aldri!
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Eg studerar fulltid eg men har ikkje perm da;) Har to barn på 3 og 5,5år og er ferdig med bachelor til våren og har tenkt å stoppe der for nå. Har ikkje råd til to år til for å ta ein master, den kan eg ta når eg er 40
steinbukk30 Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Jeg studerer på fulltid nå, første semester, barnet mitt er 4 mnd. Har studert 4 år tidligere, men nå skifter jeg helt kurs. Går bra å kombinere så langt, har også ei jente på 2 og en snill samboer!
MammaTilToTette + spire Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Hvis du er fulltidsstudent, fikk pappaen permisjon da??? Jeg skal selv starte på om et par mnd og gjøre meg ferdig, men fikk beskjed om at pappan ikke hadde krav på permisjon på grunn av at jeg er fulltidsstudent...
Salat Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 Far får perm dersom mor er i fulltidsstudier, MEN han har bare rundt 40(?) uker og disse begynner å løpe når barnet er 6 uker. Så litt avhengig av barnets alder vil han kunne ha krav på litt. Jeg startet når minstemann var 7-8 mnd, og far fikk da 9 uker. Ellers tok jeg også fag når jeg hadde perm, første gang ble det katastrofe, men med minstemann gikk det greit og jeg klarte å rote meg til en c, noe som jeg synes var helt ok under de omstendighetene.
mamarama og lille banan Skrevet 20. november 2009 #9 Skrevet 20. november 2009 Jeg tok ett fag over ett semester i permisjonen, og det gikk fint. Jeg hadde pass mens jeg var på de få, men obligatoriske forelesningene, og litt avlastning når jeg skulle skrive oppgave. Tror ikke det hadde gått å skulle ta heltidsstudium da. Det gjør jeg nå, og jobber i tillegg. Men så har poden begynt å barnehage da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå