Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Her kommer en hilsen til alle fra Kongenes konge og Herrenes herre, den Eneste og Sanne; Jesus Kristus: Himmelen er underbar. Min himmel er underbar (fullkommen, fantastisk). Dere fatter ikke hvilken underbar bolig som venter dere. Barn, kom hjem til Faderhuset! Jesus venter, din eldste bror venter. Far venter. Jesus har gjort alt rede. Kom hjem, barn! Jeg gråter og sørger over de fortapte. Jeg kan ikke forbarme meg over dem. Jeg kan ikke, for de har foraktet min Sønn. Det er meg og min Sønn de forakter. De går med vitende og vilje i den evige fortapelse, der det er en uutslokkelig ild, der de plages av de onde ånder (demoner) i all evighet. Jo mer forferdelig de lever sitt liv i verden, jo forferdeligere blir deres skjebne i evigheten. Å, hvilken lodd! Stakkars dem som bedro seg selv og mente seg å være Guds barn, men våknet opp til virkeligheten i den evige fortapelsen. Å, hvilken lodd! Og stakkars dem som en gang vandret på himmelveien, frydet seg over frelsen, fulgte meg og min sønn, men falt fra troen og forelsket seg i verden og nå er i fortapelsen. Å, hvilken lodd! Og de som ivrig virket her og gjorde store gjerninger i Jesu, min sønns navn, helbredet syke i Jesu navn, og jeg brukte dem. Jeg frelste sjeler gjennom dem. Men de ble hovmodige og tok ære selv, ble frafalne og havnet i den evige fortapelse. Å, hvilken lodd! Deres lodd blir enda mer forferdelig fordi de en gang smakte frelsens herlighet her. Ders angst der er forferdelig! Stakkars, stakkars mennesker! Man må si menneskene rent ut hvilken vei de vandrer på. DET FINNES BARE TO VEIER, VEIEN TIL HIMMELEN OG VEIEN TIL FORTAPELSEN! Himmelen er UNDERBAR. Min Himmel er underbar! Menneskene kan ikke fatte hvilken underbar bolig som venter. Her er stadig glede, stadig glede. Her elsker alle hverandre. Alles kjærlighet er fullkommen her! Her takker og priser man uten opphør meg og min Sønn. Her lyder det: Hellig, hellig, hellig er du, Herre Sebaot! Hellig, hellig, hellig er du, Herre Sebaot! Alle de sjeler som gjennom Jesu, min sønns blod er kommet hit, priser og takker for kraften i blodet. Lovsangsemnet her er Jesu Kristi, min sønns blod. Kom hjem til Fadehuset! Jesus venter, din Far venter. Jesu, min sønns blod er veien. Det er inngangen til Himmelen. Gjennom den inngangen kommer du inn til det evige livet. Våk og be! Dere vet ikke når stunden kommer for noen å gå fra dette livet og inn i det evige. Barn, kom hjem til Faderhuset. "For så høyt har Gud elsket verden (menneskene) at han ga sin Sønn, den enbårne, for at hver den som tror på ham ikke skal fortapes, men ha evig liv." .....-Joh. 3,16. Dette gjelder meg selv også..! Føler meg så tom og sønderknust uten Jesus! Jeg trenger ham virkelig hver dag for resten av mitt liv. Og for mine barns skyld makter jeg ikke å gi slipp på det som betyr mest, Jesus! Føler meg så trygg i Ham!. Med ham kan jeg snakke med om alt! Han svikter ikke! Med en gang man begynner å åpne sitt hjerte for han, så forstår han bedre enn noe annet menneske! Det er ingenting mer Jesus heller vil enn å involvere seg i våre liv. Jesus både vil og kan frelse deg i dag, om du bare vil.
RS2 Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Takk Jesus, jeg priser deg av hele mitt hjerte. Jeg gleder meg slik til å møte deg. Alt her på jorden er tomhet og skrap, men du Jesus gjør livet verdt å leve. Og vi er skapt for en hensikt - livet har mening.. Herlig det du delte her- det er langt imellom slike.
mini1987 Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Du håper tydeligvis på å komme til himmelen.Har du noen gang lurt på hva de som kommer til himmelen skal gjøre der?Jesus sa til sine apostler i Luk.22:28,29...nå overdrar jeg dere riket liksom min far har overdratt det til meg.. Senere ble det sagt i 2.Tim ;" holder vi ut,skal vi herske med ham (Jesus) I.Åp.20:6 kommer det enda tydeligere frem.der står detDe skal være Guds og kristi prester og herske som konger med ham i 1000 år Jesus er altså konge i himmelen og han skal ha en gruppe mennesker som skal være medregenter sammen med han. I Åp.14:1 nevnes det tilogmed antallet på dem -144000 I Åp.14:3,4 sies det at disse var frikjøpt fra jorden for å være en førstefrukt for Gud og lammet. Etter at denne gruppen på 144000 er nevnt i Åp 7:4 nevnes det en annen flokk i vers 9..en så stor flokk at ingen kunne telle dem, av alle folk og nasjoner som hadde" vasket sine klær" i jesu blod At det skulle finnes to grupper jesus skulle lede ,stemmer med det Joh.10:16 sier. Der nevner jesus en gruppe mennesker-omtalt som sine sauer..deretter sier han :"Jeg har også andre sauer,også dem skal jeg lede Altså en gruppe på 144000 som skulle herske i himmelen .De skulle herske over en stor flokk av alle nasjoner . Det er disse som i Mat.5:5 omtales som salige/lykkelige ..for de skal arve jorden De vil være lykkelige for da har gud fjernet all ondskap på jorden, og endelig skapt det paradiset som var hans opprinnelige hensikt med jorden Åp.21:3,4 Da vil gud ha besvart bønnen vi ber :La ditt rike komme-la din vilje skje PÅ JORDEN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå