Gjest Sekretøsa Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Nå er jeg så lei av å ha vondt!! En ting er senebetennelse i skulder og hånd (som gjør at ringefingeren min står rett ut as we write), men de siste dagene har jeg hatt vondt i blindtarms-området, litt sånn småbetent innimellom, men det går med jevne mellomrom... Har også tidligere hatt vondt etter samleie, type krampevondt i livmor og omegn...mest på venstre side. NÅ har jeg litt krampeaktig vondt i venstre side ved låret, på utsiden inni lysken, men på andre sida... på en måte?! Kommer takvis, og er litt samme type smerte som rier... den verkinga, liksom... Jeg ser jo nå at jeg antageligvis er en jævla hypokonder, men til å ta så mye smertestillende som jeg gjør (pga armen) så er det rart jeg har følelse i kroppen i det hele tatt
Rampongi Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 væh, det var da alvor til ondter da stakkars Palmesus! Her en en oppmuntring iallefall (eller et forsøk): Jeg digger nicket ditt, hver gang jeg ser det får jeg følelse av sommer og sol og afrika. Har forresten tattovert en palme i solnedgang med sjø omkring på hele overarma
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Ja, begynner å bli litt lei. Undervurderer egne smerter da, så bare jeg får gjort den jobben jeg skal, så er jeg glad til! (ikke veldig heldig jobb, og har fått det pga jobben.....tamtetam) MEN ) Takk for det! Hehe, så morsomt ) ) Den hørtes veldig fin ut!
Rampongi Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 masse god bedring og kanskje er det borte når du får en god natt søvn (tvilsomt siden du får plagene av jobben, men lov å håpe), kanskje du må studere litt igjen og finne en "lettere" jobb Ja, du verden, den tattooen er skikkelig snasen den.
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Heh, ja det hadde tatt seg ut Slitt med det nå i 7 mnd, så om det forsvinner over natta skal jeg jaggu jobbe hele helga! ) Hadde en fallulykke på jobb i sommer, som gjør at ribbeinet mitt er litt på skakka... men sånn er det å jobbe for leger, skomakerens barn vettu ;o) Det kan jeg tenke meg den er! Lyst på ny tatto selv, bare litt usikker på hvordan jeg vil ha den JEG burde jo hatt en palme!
Mammaen til Isak Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 De smertene du beskriver , etter samleie er akkurat som mine smerter i de periodene jeg har cyster i underlivet... Kanskje noe å sjekke? Jeg bare tenker høyt
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Jeg har tenkt det jeg også...antageligvis en veldig stor sannsynlighet for at det er det. Må vel ringe legen
Rampongi Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 da ringer du legen og som trøst tattoverer du på deg en palme fortsatt god bedring Palmesus´ern!
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. november 2009 #9 Skrevet 20. november 2009 Hehehe ) Ja, kanskje det hadde vært noe Som et plaster på såret, liksom Får vente med å ringe til uka tenker jeg... er så travelt opptatt på jobb! høhø... ) Men takk! :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå