blebla Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Er det noen som kan annbefale en kjempe god spaklinikk i stavanger-sandnes området. en ren og fin plass, koselig folk og slikt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Den eneste jeg har hørt om (som får skyt) er en som ligger på Tau eller Jørpeland. Men det er kanskje for langt!?
Rampongi Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 er det ikke en spa på sas-hotellet da? (mulig jeg roter i hodet mitt assa, ikke hver dag jeg reiser til stavanger)
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Googla spa Stavanger. Det har du kanskje gjort allerede, men vil ha anbefalinger? Her er i alle fall en jeg fant http://www.stavangerspaclinique.no/
blebla Skrevet 19. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2009 ja jeg har googla, men jeg ville bare høre noens erfaringer. De kan jo ha så fin hjemmeside de bare vil,men det kan jo være en kjip plass alikevell. smil. det hadde vært så kjekt om noen hadde en å anbefale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå