Gå til innhold

Blir kvalm ved tanken på å ta vaksina!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har barn under 6 mnd,men synes det er så hauset opp at jeg mener det ikke er nødvendig! Er redd senvirkninger,så tør ikke ta den! Hvorfor blir man så ekstremt presset! Så farlig er det ikke! Tar ALLE med spedbarn vaksina??? Drittlei presset!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke anbefalt å ta vaksinen på dem under 6 mnd..

Skrevet

Hun spør om pårørende til spedbarn tar vaksina!!

Skrevet

Gjør det som føles riktig. Dette presset kan vel ikke vare så lenge til, selv om det er veldig merkbart nå.

Skrevet

Jeg har ikke vært så veldig for denne vaksina. Jobber i helsevesenet, og har blitt sterkt rådet om å ta den. Tvillingene mine er bare 4 mnd, og så små barn har ikke opparbeidet det beste immunforsvaret enda, så jeg og samboeren har bestemt oss for å ta den.

Er redd de små skal smittes.

Skrevet

Nei, alle tar dem ikke. Har datter på 8 uker. Er ikke redd det skal skje noe svært alvorlig med henne, for det er så liten sjans for at det skjer noe.

Skrevet

Jeg er liiiivredd pesten, og sjeleglad for at mannen og jeg fikk vaksinert oss i forrige uke! Har baby på drøye 3 uker.

Om du ikke er redd pesten men er mer redd vaksina, så lar du da bare være å ta vaksina?

Skrevet

Hvorfor er du så livredd pesten om du ikke er i risikogruppen?

Skrevet

Babyen min kan jo ikke vaksineres selv, derfor er det viktig at hun får antistoffer gjennom morsmelken min, og at vi iallfall er beskyttet. Er livredd for at hun skulle få den! *bank i bordet*

Dessuten er det også helt friske folk som blir grisesjuke. Gjerne yngre.

Skrevet

ingen som vet om hun får antistoffer gjennom morsmelken..det sier lege og helsesøster her. Svært få,om det i det hele tatt er noen friske folk som har blitt grisesjuke! Det du sier er bare sånn mediapjatt!!

Skrevet

leser du ikke aviser/ser på TV? Det er unge, friske som dør av svineinfluensa. En hel del har også i utgangspunktet "harmløse" tilleggsdiagnoser. 17 stk døde er ingen spøk.

Skrevet

anomyn 11:04 det er 23 som er døde av svineinfluensa, lenge siden det var 17...

Skrevet

Så la være å ta den, da? Det er ingen som tvinger deg!

Skrevet

Skjønner du ikke at de som liksom skal ha vært "friske" ,som er 3-4 stk kan ha hatt tilleggssykdommer som bare ikke ha vært konstantert av lege,dessuten var den ene narkoman og en annen hadde brukt kortisonpreparater over lengre tid..Når skal folk skjønne at det media fremstiller ikke alltid er hele sannheten. bruk hodet selv...gjør man det skjønner man at det ikke er så farlig som man skal ha det til Utrolig mange lettlurte og unyanserte mennesker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...