Gå til innhold

Daniel kom til verden 07/11


Andreita09

Anbefalte innlegg

Min lille engel ble født 07/11. Hadde termin 11/11 så han kom litt før;)

 

Natt til lørdag bynte jeg å få rier. De er var i grunn ikke så vonde og kom med en times mellomrom, så jeg fikk sove litt mellom riene.

Tidlig på lørdagen kom de oftere og oftere men fremdeles ikke så vonde. Ringte til føden og de ba meg å ta meg en tur når det var ca. 5 min mellom hver rie.

Kl 11 dro mannen min på trening, han ringte etter hvert og spurt hvordan det gikk, da hadde jeg rier hver 7 min. Han villa komme hjem med en gang men jeg sa det va sikkert ikke nødvendig da de var ikke så ikke så han kunne godt gjøre seg ferdig med treningen;)

 

Han kom etterhvert og vi spiste lunsj sammen. La meg å sove litt og våknet av det var ca 5 min mellom. Dro på sykehuset og ble tatt i mot av en koselig jordmor. Hun skulle sjekke åpningen og regnet med at jeg ikke hadde så stor åpning enda, men jeg hadde neste 6 ca allerede;) Da va fødselen i gang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

La meg i badekaret kanskje to timer, til det ikke hjælp mer da riene ble bare sterkere og vondere. Sto ca en time med en sånn stativ og lystgass til jeg ikke klarte å stå mer og måtte legge meg. Etter en del vonde rier og 2 timer med pressrier kom ut den nydeligste gutten vi har sett!

 

Vondt var det! spesielt når han var halveis ut, men det er mer enn verd det! vi er så glade for å ha han med oss og nå koser vi oss hjemme med pappa.

 

Det tok 7 timer fra vi kom til sykehuset til Daniel lå på brystet mitt:)

 

Han veide 3515 og var 51 cm lang.

 

Lykke til alle dere som ikke har født enda og gled dere! det er den herligste følelsen som finnes å møte sitt barn for første gang!

 

Klem til dere alle og stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...