Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Hvordan slitne er dere ,liksom ?Greier dere å beskive for meg hvordan dere føler dere? Jeg er så sliten,så sliten men greier ikke helt å sette ord på hvordan?Er liksom ikke bare det at kroppen er tung,men føler meg liksom "helt kokt" på en måte,,Ser helt fæl ut i asniktet og følese litt som jeg har vær på brakfylle,men ikke helt det heller..Vet ikke om jeg har vong i hode,syggen,magen,mellomgulvet,halsen eller hva og puster og peser som en hvalross..Ikke lyst på mat ,men sulten og kvalm å ja gud vet hva..Høres dette kjent ut eller er det bare jeg som har lav smerteterskel for påkjnningen av å være gravid??? Hehe sikkert litt rart innlegg,men måtte bare høre med likesinnede:)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Sikkert mange som er SLITNE...og som ville svart hvis de skjønte bæret av innlegget ditt.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Heisann, jeg er veldig sliten, er gravid med tvillinger og nærmer meg uke 38. Føler jeg holder på å sprekke. Er tungt å gå og stå. Klarer ikke sitte lenge eller ligge lenge. Våkner mange ganger på natten for jeg har vondt i hoftene, er jo bare på siden det går an å ligge nå. Har vondt i underlivet. Er tungt å reise seg, har bekkenløsning og vondt i halebeinet, alt er bare kjempe tungt. Sliter med halsbrann og de siste dagene har jeg begynt å svette mer. Nå har jeg fått skikkelig nok rett og slett... det er liksom ikke gøy lengre hehe. Men det eneste jeg gjør om dagene så å si er å ligge å slappe av, sover mye også for jeg er trøtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå