Gå til innhold

Til dere slitene gravid damer som har termin i disse dager..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan slitne er dere ,liksom ?Greier dere å beskive for meg hvordan dere føler dere?

Jeg er så sliten,så sliten men greier ikke helt å sette ord på hvordan?Er liksom ikke bare det at kroppen er tung,men føler meg liksom "helt kokt" på en måte,,Ser helt fæl ut i asniktet og følese litt som jeg har vær på brakfylle,men ikke helt det heller..Vet ikke om jeg har vong i hode,syggen,magen,mellomgulvet,halsen eller hva og puster og peser som en hvalross..Ikke lyst på mat ,men sulten og kvalm å ja gud vet hva..Høres dette kjent ut eller er det bare jeg som har lav smerteterskel for påkjnningen av å være gravid???

Hehe sikkert litt rart innlegg,men måtte bare høre med likesinnede:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert mange som er SLITNE...og som ville svart hvis de skjønte bæret av innlegget ditt.

Skrevet

Heisann, jeg er veldig sliten, er gravid med tvillinger og nærmer meg uke 38. Føler jeg holder på å sprekke. Er tungt å gå og stå. Klarer ikke sitte lenge eller ligge lenge. Våkner mange ganger på natten for jeg har vondt i hoftene, er jo bare på siden det går an å ligge nå. Har vondt i underlivet. Er tungt å reise seg, har bekkenløsning og vondt i halebeinet, alt er bare kjempe tungt. Sliter med halsbrann og de siste dagene har jeg begynt å svette mer.

Nå har jeg fått skikkelig nok rett og slett... det er liksom ikke gøy lengre hehe. Men det eneste jeg gjør om dagene så å si er å ligge å slappe av, sover mye også for jeg er trøtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...