mpb♥ Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Har en gutt på 2,5 år som det aldri har vært noe problem å legge, ikke før vi byttet til "stor gutt seng". Vi legger han kl 1900, og han kan holde på til kl er over 2200. Det er ikke noe problem for han at han skal ligge der alene, ikke hatt noe problem med at han står opp etter at han har sovnet - han står ikke opp før på morgenen dagen etter. Det er vel en mnd siden vi byttet seng, og han har bare blitt verre for jo lenger tid det går. Har vært kvelder hvor han har sovnet etter 5 - 20 minutter også. Blir gal, noen som har noen skikkelig gode tips til meg?
mamman til to gutter Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Her har alltid trikset for å få han til å sovne om kvelden vært å kutte ned på dagsøvnen. Nå er han 2år og 4mnd og har ikke sovet på dagen ca den siste mnd og nå sovner han greit hver kveld, stort sett i løpet av 5-10min og han våkner utsovet morgenen etter. Han er litt trøtt på ettermiddagen, men ikke verre enn at det fungerer helt bra. Det er jo ikke sikkert at det er dagsøvnen i det hele tatt som er det avgjørende hos dere, men jeg ville hvertfall prøvd å kutte ned litt for å se om det hjelper. Dere trenger jo ikke å kutte helt ut hvis han sover en stund på dagen nå.
mpb♥ Skrevet 19. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2009 Han sover 1,5 til 2 timer i bhg, hjemme i helgene sover han ingenting. Men kan jo prøve å kutte ned luren litt, greit at han får sove litt siden han sover så lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå