1jente+1spire Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 hva er positivt og hva er negativt? fornøyd? bag delen stor?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 bagdelen er ca 75 cm lang, og 50 cm bred tipper jeg... er superfornøyd, nett og fin vogn som er lett å få med seg over alt. Har telescopic light understellet, og er godt fornøyd med det. Vogna er like god i byen som på turstier i skogen. Minuset er at hjulene er helt slette, kunne godt tenkt meg hjul med spor slit at man får bedre grep på vinterføret:) Men det går sikkert an å få kjøpt noen andre..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Superfornøyd (harhatt fire forskjellige vogner), kan ikke komme på noe som er dårlig med den. Baggen er akkurat passe. Datteren min brukte baggen til hun var 7 mnd. Hun er 11 mnd, nå og har ennå god plass i den.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Jeg er føsrtegangs så har ikke erfaring!Men jeg har brio happy med det understellet som er mest fjæring i (husker ikke navnet)men syntes den virker veldig god å trille med og har gode jul som passer til alt slags vær! Også syntes jeg den er en av de peneste vognene,klassisk og den ser stabil ut imotsettning til mange andre jeg syntes ser litt for "plastikfantastic" og de ser også litt"billige "ut,men det er jo smak og behag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå