Kåva Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 I dag har tulla fått den berømte vaksina. Hun er 21 mnd gammel. Dere som har allerede vaksinert barna deres, fikk de noen reaksjoner? Hun har ennå ikke fått noen reaksjon. Alltid fått feber av barnevaksinene. Har dere sendt barnet i barnehagen dagen etter influensavaksinen?
~sjiraff~ Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Tror de fleste reaksjoner kommer dagen etter. Er hun i helt fin form i morgen tidlig er det nok ikke noe i veien for å sende henne i bhg.
~sjiraff~ Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Men er nok lurt å si ifra at hun har fått vaskine sånn at personalet er litt oppmerksomme om hun skulle bli syk.
FruTB Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Bo fikk ingen reaksjon. Det gjorde heller ingen av barna til venninnen mine - virker som om det er fler voksen enn barn som reagerer på den.
Kåva Skrevet 19. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2009 Hadde jeg vært frisk så hadde jeg nok holdt henne hjemme, men har fått influensa selv, så man klarer ikke helt og holde det tempoet hun ønsker. Får se hvordan formen hennes er i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå