Gå til innhold

Bella band...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste litt på nett at man kan bruke noe som heter bella band utenfor vanlige bukser når man er gravid så man kan bruke sin vanlige bukser når magen vokser?

noen som har dette? er dere fornøyd? man sparer da endel penger på det når man bare kan tre den utenpå buksene? slipper å kjøpe gravid bukser..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har dette, bestilte d fra bebito.no.

Kjempefornøyd!

Skrevet

Kjøpte dette for 1 måned siden, jeg er også kjempefornøyd! Kan så langt bruke vanlige bukser (altså de jeg brukte før graviditet), med knappene åpne og bella band over. Behagelig å ha på.

Anbefales på det varmeste! :)

Skrevet

Bella Band er fantastisk!!

Brukte det med vanlig bukse og knappen åpen lenge, men nå siger buksene ned når jeg går et stykke (det går an å bruke vanlig gummistrikk for å lage ekstra knappehempe på buksa, da sitter den litt bedre).

Nå bruker jeg gravidbukse som er litt for vid - bellaband holder den da oppe.

Etter fødselen kan det fortsatt brukes hvis magen er litt stor, og den vil også dekke magen så den ikke føles så naken under amming med vanlig genser/topp.

Vær obs på at det finnes mange merker med samme konsept - jeg har 3 stk, fra Bellaband, Huggalugs og HM. HM har to-pack til 129 eller 199, desidert billigst, men mye smalere enn de andre, og mindre "tight". Et bra kjøp når jeg var på reise og hadde husket bukse og genser, men ikke Bella Band :-) Huggalugs er litt løsere (mindre lycra, mer bomull), men det kan være det funker bra nå (var merkbart videre enn Bella Band for 4 uker siden).

Bella Band er litt strammere (mer lycra, tror jeg), og holder magen litt inn (helt uten press), og altså buksene oppe. Verdt hver eneste krone!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...