Gå til innhold

Melder meg inn her jeg og :)


new_dawn

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 29 år gammel og fant ut igår at jeg er gravid for første gang. Ikke planlagt, men jeg og samboer er likevel glade og ikke minst veldig spente. Regner med jeg er ca 7 uker på vei, selv om jeg er noe usikker på når siste menstruasjon var. Jeg har vært veldig kvalm og trøtt siste tiden, trodde det var ettervirkninger etter svineinfluensaen (som jeg da altså hadde i ca uke 3) og ble rimelig overrasket over den positive testen. Termin ca 12. juli her :)

Hvordan har dere andre det? Hva har dere for symptomer? Noen som har vært til tidlig UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Gratulerer så masse... Førstegangsfødende jeg også med termin ca 21 juli, dvs 5 +1. Det var forsåvidt planlagt hos oss, men hadde ikke forventet at det ville gå på første forsøk ;)

Symptomene hos meg startet nesten med en gang og det er "menssmerter" stikking nederst i magen, litt vondt i hodet (av og på) og bare helt sinnsykt trøtt.. Har funnet ut at jeg må legge meg før kl 22 for å komme meg gjennom arbeidsdagen, så for min del håper jeg at trøttheten går over snart...

 

Jeg tror jeg skal bestille tidlig UL i uke 10, skal høre litt med legen i morgen... Lykke til, blir spennede fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

jeg er da 24 år, og 8+0, med termin 2. juli.. Førstemann her også :) Jeg føler meg kjempeheldig.. bare hatt noen kvelder med intens kvalme+disse stikningene i magen - men det er jo helt normalt :)) Har fått ømme - eller litt tyngdefølelse i puppene, og brystvortene er såååå såre :S

Skal på ul om nøyaktig 2 uker, (10+0) - skal bli så godt :)) Men mellom der,så tror jeg ikke jeg klarer å vente til uke 17,så må nok bestille en privat også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...