Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Hei! Blir egentlig ikke helt enig med meg selv om jeg skal ringe lege imorgen, eller se an formen (vil helst slippe å dra på legevakta iløpet av helga..) 6åringen kom hjem fra skolen idag, hadde da mistet stemmen, hvisket bare. Hatt feber 38,2-38,5 i ettermiddag. Også vært slapp. Så kan vel uansett ikke på skolen i morgen:( Bare vanlig halsbetennelse? Eller kan det være noe annet? Ville dere ringt legen imorgen? Takker for svar:)
Mille** Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Hadde ikke ringt legen i morgen, så fremst ikke tilstandet forandrer seg veldig da. Gi paracet eller ibux og rikelig med drikke. Kan forresten også være svineinfl hvis det går i ditt nærområde nå for tiden.
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Kjenn på halsen, og se i den. Er det hovne lymfeknuter og hvitt belegg i halsen er det jo klassisk:) Men kan godt være halsbetennelse uten disse symptomene også, så jeg syns faktisk du skal reise til legen... få tatt det så fort som mulig
~sjiraff~ Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Har han vondt i halsen da? Hvis han har vondt er det jo greit å sjekke halsbetennelse og eventuelt å begynt behandling så snart som mulig.
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 19. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2009 Ringe legesenteret og spørre imorgen da:) Så får de avgjøre om hun skal komme til lege eller ikke:) Ta en sjekk på baby også om vi skal nedover kanskje.. Hun er snørrete og sutrer mye nå Vil ikke sove eller leke, og har dårlig matlyst stakkar:( Takk for svar forresten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå