Gå til innhold

Kontakte lege imorgen, eller se det an over helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Blir egentlig ikke helt enig med meg selv om jeg skal ringe lege imorgen, eller se an formen (vil helst slippe å dra på legevakta iløpet av helga..)

6åringen kom hjem fra skolen idag, hadde da mistet stemmen, hvisket bare. Hatt feber 38,2-38,5 i ettermiddag. Også vært slapp. Så kan vel uansett ikke på skolen i morgen:(

Bare vanlig halsbetennelse? Eller kan det være noe annet?

Ville dere ringt legen imorgen?

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke ringt legen i morgen, så fremst ikke tilstandet forandrer seg veldig da. Gi paracet eller ibux og rikelig med drikke.

Kan forresten også være svineinfl hvis det går i ditt nærområde nå for tiden.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kjenn på halsen, og se i den. Er det hovne lymfeknuter og hvitt belegg i halsen er det jo klassisk:) Men kan godt være halsbetennelse uten disse symptomene også, så jeg syns faktisk du skal reise til legen... få tatt det så fort som mulig :)

Skrevet

Har han vondt i halsen da? Hvis han har vondt er det jo greit å sjekke halsbetennelse og eventuelt å begynt behandling så snart som mulig.

Skrevet

Ringe legesenteret og spørre imorgen da:) Så får de avgjøre om hun skal komme til lege eller ikke:)

Ta en sjekk på baby også om vi skal nedover kanskje.. Hun er snørrete og sutrer mye nå:( Vil ikke sove eller leke, og har dårlig matlyst stakkar:(

Takk for svar forresten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...