Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Den 13 år gamle kastrerte hannkatten i Iowa er den første pusen som er registrert smittet. Til orientering.
***Lille lykke*** Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Hvordan går det med den da? Og ble den smittet av mennesker eller andre dyr?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Denne "nyheten" er jo fra forrige uke eller noe tror jeg... Etter som jeg husker ble den smittet av mennesker fordi det var flere i husstanden som hadde vært smittet før pus ble syk. Vet ikke hvordan det gikk med pusen, men 13 år er uansett mye for å være katt, så er dessverre ikke overraskende dersom den ikke klarte seg!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 pfff, katter kan bli over 20 år! 13 år er da ingen alder. Jeg leste det i avisen i dag, og den hadde visstnok blitt smittet av mennesker i husstanden ja. Historien sa dessverre ingenting om hvordan det gikk med pus... Men husker en her som spurte (kanskje påtull) om hun skulle vaksinere hunden sin, og da fikk hun stempelet "ikke riktig nagla, dum som et brød" osv, men det var kanskje ikke så dumt likevel. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå