Gå til innhold

Dere flergangsfødende i uke 39......? Er hodet festet????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er det ikke her!:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke her heller, har 9 dager til termin... Meeeen, det bryr meg ikke så mye for legen og jordmor har sagt at det er det ikke sikkert det gjør før jeg går i fødsel heller =) Så ta det med ro, er vanlig for flergangsfødene at det ikke gjør det. Og jeg har en venninne der barnet ikke festet før fødsel og hun var førstegangs!

=)

Skrevet

Sånn som meg... Jeg er 8 dager over termin og barnet har ikke festet hodet. (Førstegangs.)

Skrevet

Hodet var ikke festet når jeg var på kontroll for en uke siden, er nå 39+3, skal på ny kontroll på mandag, håper egentlig at jeg føder i helgen...

Skrevet

Nei det er det ikke. Ligger godt nede i bekkenet, men ikke festet. Regner ikke med det heller

Skrevet

Her var det festet i uke 38, men ungen ligger visst likevel ikke så veldig langt nede i bekkenet..Tror ikke det har noe å si for når jeg føder i forhold til om det ikke fester seg i det hele tatt...

Skrevet

Jeg er 38+6 og hodet er ikke festet, men når jeg gikk med storebror festa han heller ikke hodet før fødselen var i gang 4 dager over termin.

Skrevet

Hodet er ikke festet her heller, men det ligger godt nede i bekkenet, så derfor har det ikke noen betydning ved event. vannavgang. Jordmor sa at det trolig ikke vil feste seg før jeg får rier. Er førstegangs, 12 dager til termin.

Skrevet

Jeg er 38+3 i dag, mitt andre barn, og hodet festa seg i uke 32.

Skrevet

Jeg er 38+4 på vei, og er 4. gangs fødene. Hodet var festet da jeg var på kontroll ved 38+2, og da fikk jeg beskjed om at det var veldig sjelden at hodet fester seg skikkelig etter 1. fødsel. Om dette er sant aner jeg nok ikke, men jeg vet at ved 2. og 3. fødsel var ikke hodene festet hos meg =)

Skrevet

jeg er 3. gangs. Er 38+2 i dag, tirsdag var hodet nesten festet. Sist jeg var på kontroll trodde ikke jordmor at det kom til å feste seg i det hele tatt....

Skrevet

Jeg er i uke 42, og hodet er fortsatt ikke festet... Kommer fra sykehuset nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...