Gå til innhold

Zazzy, se her er du snill.


gilgi

Anbefalte innlegg

Kan du være så snill å se når jeg blir gravid igjen. Mistet en liten jente for 6 uker siden. Hun ble født 6 uker før termin med forstørret hjerte. Hun levde kun i 1 døgn.

 

Jeg er født 311071, har en sønn på 3 år.

 

 

Kan du se når svigerinne blir gravid. De har slitt i 7 år. Har 3 IVF bak seg, men har ikke lykkes ennå.

 

Hun er født 17.02.81.

 

Kunne du være så snill å se når broren min blir bra igjen. Han har fått prolaps med ischiassmerter utstrålende til den ene benet. Han har veldig vondt for tiden. Han er født 02.12.73.

 

 

Tusen takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg svarte deg nettopp på den forrige tråden din lachi, så du kan jo se der! Angående svigerinnen din så fikk jeg opp juni i år som en god måned, men sterkest kom juli neste år, litt usikker på om det er graviditet eller fødsel jeg ser når det er så langt frem i tid.

 

Angående broren din så var det litt vanskelig å se på tidspunkt for når han blir bra, han er sengeliggende nå? Fikk opp et kort som viser til det eller at han må være rolig..og videre lenger frem viser det til at han vil få praktisk hjelp videre når det gjelder arbeidet.

 

Kanskje du kan spørre noen andre her inne om tidspunkt på broren din.

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Zazzy, tusen takk for at du tok deg tid til å spå alle oss. Du har helt rett i at han er nå sengeliggende. Han stakkars har fått beskjed om å bare ligge da han nesten ikke kan belaste beinet. Det er snakk om mulig ryggoperasjon hvis ikke det gir seg innen 2 ukers tid.

 

Blir det noe operasjon på han eller kan det kanskje bli bra av seg selv innen den tid.

 

Tusen takk for ang. svigerinna mi. Håper virkelig det klaffer for dem snart, nå har de ventet lenge nok.

 

Får inderlig håpe det vil klaffe for oss også i nærmeste fremtid selv om mannen nå har påvist veldig dårlig sædkvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...