Gå til innhold

:) spm om barnepass! pliiis svar:)

mamma`n til go`jenta♥+baby!<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

hvis du skal la et vennepar passe barnet ditt,

hvor mye penger gir du de,hvis du bare skal ha barnet der i ca 1 døgn?

fredag ettermiddag til lørdag ettermiddag feks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå har jeg ikke hatt dattera mi hos vennepar hittil fordi hun har vært hos besteforeldre =) men når jeg har passet andre sine barn 1 eller 2 døgn har jeg ikke tatt noe for det..

tenker litt sånn at om vi trenger det engang så stiller de opp for oss =) det er hvertfall sånn avtale vi har med våre venner =) ganske greit egentlig!

Skrevet

Her hjelper vi hverandre med barnepass når det trengs:-) Tar aldri betalt for det:-)

Skrevet

Jeg har levert prinsessa til ei veninne, men ikke gitt noe for det. Tenkte at jeg kanskje brude, men ettersom de er veldig ivrig etter å få passe, så ser jeg ikke en grunn til det, og jeg kan godt gjøre det samme selv, for dem

Skrevet

takk for svar:)

vi har brukt å gitt 5-600 før.. da de bare har hatt henne 2 ganger før.. men har alltid følt at det er litt for mye..

vi også har en slik ordning at vennepar som har unge, ikke har fått noe, da det har vært bare: passer du min-passer jeg din..

men disse har jo ikke unge,så kanskje de ser på det som en ordentlig jobb=/ menmen:)

Skrevet

Går jo an å kjøpe en blomst, konfekt e.l. som en oppmerksomhet og takk for barnepass? Ville ikke gitt penger til voksne mennesker som i tillegg er venner.

Skrevet

Jeg synes det er en dum tankegang, at

"disse har jo ikke unge,så kanskje de ser på det som en ordentlig jobb=/"

Det er noe med at man skal ha respekt for de som tilbyr seg å "jobbe" for deg. Du vet ikke hva de tenker om det er en jobb eller ikke, de bruker jo tross alt noe av tiden sin som de kunne brukt på noe annet. Et sted må man jo starte med "sin første jobb". Foe dem kan det være en jobb, selv om kanskje ikke alle ser slik på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...