Gå til innhold

enkelt menn er no drit altså

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde sex med en for første gang i helgen etter at det ble slutt med BF før sommeren som var.

Og han jeg hadde det med har jeg vært venn med ganske lenge.

Alt har blitt rart etter det der.

Begynner å angre, for han vart helt gal da han fant ut at jeg vart avslørt nok til å innrømme det til ei venninne. Pissed vart han.

Jeg har jo fortsatt litt etter fødselen og slik som jeg prøver å trene vekk.

Jeg var jo veldig slank før. Så saken er det at han ville ikke ha på seg det ryktet hvis det skulle komme ut, siden jeg ikke er like slank som jeg pleide å være..

Jeg følte meg rett og slett råtten etter det, rett og slett diger følte jeg meg(såååååå stor er jeg ikke). Da begynte jeg å angre på helga.

Det var han som ville det, jeg strevde for å komme meg til han med å finne noen som kunne kjøre meg dit, å det fordi han maste hele tiden om at jeg skulle komme.

Dette vart sikkert ett dumt innlegg. men enkelte ting klarer man ikke å si til venner eller nærmeste. Så jeg synes det rett og slett var godt å få delt det.

Men jeg syns det var dårlig gjort av han. Da hadde han ikke behøvd å prøve å fått meg til sengs hele den kvelden. Han ville bare ha ett tall til på lista si. over hvor mange han hadde hatt seg med, han ville nå 20 sa han. og takket være meg så gjorde han nå det da.

At jeg kunne være så dum å falle for det der. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes dere virker litt på minussiden begge to

Skrevet

hvis han sa han ville nå 20, så er du litt dum som ligger med han da hehe. Men ja, noen mannfolk skulle funnes på sprayboks, men det må vi vel bare leve med. Men ikke bry deg om det. Han kan jo ikke føle avsky for deg hvis han lå med deg. Off skjønner ikke noen har samvittighet ti å si så stygge ting.."du er ikke så tynn som du var før"..harregud..er det mulig..

Hold deg for god til å ta slike tåpelige ting til deg:)

Skrevet

Må bare få sagt det at, hvis han hadde sagt det med å nå 20 før han lå med meg så hadde jeg aldri gjort det.

Han var kjempe snill å slike ting før, men etter så kom sannheten frem.

Poenget var bare å få ut tankene litt.

Jeg sliter litt med depresjoner, er nok derfor jeg tok det litt til meg.

Jeg har alltid vært avhengig av å være slank. Så tok kaka da han sa det der.

Skrevet

For en drittsekk! Hev deg over det, du er bedre enn ham!

Skrevet

takk for det.

Skal prøve å heve meg over det så godt jeg kan.

Han er ikke verdt bryet siden det er slik syns jeg.

Skrevet

Herregud for en dust!

Du får tenke på han som et dårlig ligg, så setter du haka i været og går videre;)

Ikke vits i å bruke flere kcal på han.

Sier endel om hvor grunn han er når han sier sånne ting.

Ekte mannfolk driter i om man har en kg for mye på kroppen. TRUST ME!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...