Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 En tris histore, som forteller om hvor uforutsigbart livet er!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Har lest den og jeg må si at jeg slet meg igjennom den. Kjedelig bok
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Jeg har også lest den, trist historie, men kjedelig bok!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Har den men ikke begynt... Les Ro uten årer... eller Et glass melk, takk
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Leste den før jeg ble mamma og synes ingen foreldre bør lese den. Den er så ufattelig trist.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #9 Skrevet 19. november 2009 Ei rørerende bok, leser denne nå- sikkert ikke lurt når man er hormonell og veldig gravid. Gråt så samboern min lurte på hva som sto på og måtte trøste meg og tørke tårer.
Gjest Skrevet 19. november 2009 #10 Skrevet 19. november 2009 Eg las dei siste kapitlene på gardermoen og starta å grine der, las den tilogmed før eg vart mor. Eg og ho var jamngamle, så kanskje derfor eg reagerte. Boka er jo gammel dog, så kan kanskje vere vanskeleg å få tak i på ein bokhandel.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #11 Skrevet 19. november 2009 Det er en veldig trist historie, men dessverre også nok et eksempel på typisk kiosklitteratur skrevet av en som ikke kan å skrive.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #12 Skrevet 19. november 2009 Hun er en mor, ikke forfatter! Jeg synes boka var veldig fin, og det at den var så enkelt fortalt gjorde det bare bedre å lese den. Noen ganger er Tolstoj best å lese, andre ganger trenger man ikke like tung litteratur. Du er nok også en av dem som ikke kan skrive, ser det ut som;) Om det skulle vært like strengt overalt, hvorfor bruke skriftlig språk? Det viktigste er jo ikke innpakningen, men gaven:)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #13 Skrevet 20. november 2009 Hva er egentlig galt med kiosklitteratur hvis det er det som rører hjertene til folk? JEG BARE SPØR!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #14 Skrevet 20. november 2009 Jeg synes og så boka var trist, men kjedelig. Da synes jeg Veien til karlsvogna av Jon Magnus er mye bedre. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå